Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką kartę tv do starego komputera ?

13 Paź 2011 20:20 1825 13
  • Poziom 12  
    Witam
    Na początek podam ogólne parametry komputera
    Płyta główna: MSI PM8M2-V
    Procesor: Intel Celeron 346 3066
    Pamięć: 1GB DDR1
    Karta Graficzna: GeForce 7300GT 256 MB
    Dysk: samsung 500gb
    System: XP home

To tak w dużym skrócie. Moje pytanie brzmi czy na tym sprzęcie będzie działać karta tv? Właśnie zepsuł mi się telewizor i tak sobie wymyśliłem, że zamiast wydawać kasę na nowy tv który i tak bardzo rzadko oglądam mógłbym kupić taką kartę. Problem w tym że zupełnie nie znam się na takim sprzęcie i chciałem, was prosić o pomoc. Mam telewizję kablową z UPC więc sygnał idzie ze zwykłej anteny. Fajnie by było gdyby taka karta miała też wejście na kabel hdmi gdybym np chciał podłączyć upc media boxa - jeśli się tak nie da to trudno, no i oczywiście, żeby miała pilota. Kwota jaką chciałem wydać to około 150zł mile widziane linki np. z allegro
    pomożecie?
    może np taki zewnętrzny?
    http://allegro.pl/tuner-tv-usb-winfast-palmtop-tv-i1861580978.html
  • Poziom 19  
    Nie lepiej wsadzić coś do środka niż koleje pudełko na zewnątrz? Ja od kilku lat dysponuję tunerem, chodziL na 800MHz procesorze i GeForcie 2 tak że nie masz się co bać że ci komp nie wydoli.
  • Poziom 12  
    Kolejne pudełko to nie problem bo telewizor zajmował dużo więcej miejsca na biurku niż takie pudełko. Zastanawia mnie tylko czy takie pudełko działało by bez uruchamiania kompa.
    erian a możesz wyjaśnić dlaczego akurat taką a nie np AVERMEDIA TV SUPER 009 lub KWORLD DVB-S 100 PCI SAT to takie dwie które znalazłem co rzuciły mi się w oczy
  • Poziom 19