Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bateria Fujitsu Siemens SMP-LMXXSS3

kriss07 14 Paź 2011 09:04 4031 8
  • #1 14 Paź 2011 09:04
    kriss07
    Poziom 9  

Witam!

Niedawno kupiłem laptopa Fujitsu Siemens Amilo Li1705.
    Niestety laptop ma zepsutą baterie, nie wiem dokładnie czy to ogniwa czy elektronika.
    w BatteryMon pokazuje:
    Design Capacity: 24420 mWh(2035mAh)
    Full Charge Capacity: 14800 mWh(1233mAh)

Próbowałem baterie rozebrać, żeby sprawdzić ogniwa ale nie udało się, plastik się gnie i nic więcej...

Może ma ktoś wkład do eepromu tej baterii, bo może to coś z elektroniką (nie znam się na tym),
    Chciałbym tą baterię jakoś odratować.

W razie potrzeby większych informacji proszę pisać ;).

0 8
  • SterControl
  • #2 19 Paź 2011 20:34
    jarob
    VIP Zasłużony dla elektroda

Bez otwarcia tej baterii nie stwierdzisz jaki jest typ sterownika, a co za tym idzie nikt Ci nie powie, czy ma jego zawartość.
    Musisz ją otworzyć.

0
  • SterControl
  • #3 20 Paź 2011 20:17
    kriss07
    Poziom 9  

No i tu jest problem, bo ciężko ją będzie otworzyć... Będę próbował :)

0
  • #4 24 Sty 2012 03:49
    grzegorz1981
    Poziom 11  

Posiadam ten sam komputer i bardzo podobną baterię.
    Niestety po dzisiejszych testach okazało się że bateria trzyma około... 2 minut.
    Dodam że po oględzinach zdjęcia naklejki, doszedłem do wniosku że ogniwa są standardowe - 18650.
    Zamienniki do kupienia na ebayu w różnych cenach.
    W zależności od producenta pojemność jest różna. Z tego co zdążyłem się zorientować maksymalne pojemności są 3000 mAh. Wynalazki o większej pojemności to najprawdopodobniej wymysły sprzedających (jeśli się mylę proszę mnie poprawić).
    Ja dotarłem do tego źródła
    ebay - LG-18650-3000mah-Original-Li-ion-Rechargeable-Battery-2PCS