Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaśnie jak skręcam. Instalacja LPG, sterowanie BingoS, Corsa B 1.0 12 V.

03 Gru 2004 08:17 1992 9
  • Poziom 11  
    Witam!
    Mam założoną instalację LPG ze sterowaniem BingoS w Corsie B 1.0 12V. Wszystko jest ładnie, ale gdy mocniej skręcam w lewo silnik mi gaśnie. Wiem, że to jest sprawa membran w parowniku. Czy można to jakoś zniwelować? Jak ktoś miał coś podobnego niech poradzi?

    Pozdrawiam
  • Poziom 14  
    tak mzonatemu zapobiec montująć parownik poziomo ale ..............ale poleca ustawienie parownika pod kontem 45 st
  • Poziom 18  
    Miałem podobne objawy gdy były ustawione obroty silnika w okolicach 850.Mechanik doradził mi aby wolne obroty ustawić w okolicach 1000 i poskutkowało.Podobno tak się stosuje chociaż osobiście wydaje mi się że to trochę za wysokie obroty no ale nie gaśnie.
  • Poziom 11  
    Quatrro, ale 45 stopni od osi w prawo czy w lewo siedząc w samochodzie?
  • Poziom 12  
    W czasie manewru siła odśrodkowa ciągnie membranę reduktora i zamyka zawór z gazem,
    Mieszanka staje się uboga i gaśnie,zwiększyć ilość gazu na biegu jałowym(delikatnie z kręceniem)
    U mnie czasami tak jest pod koniec beczki.
  • Pomocny post
    Poziom 26  
    a może przesunąć redutor bardziej do środka auta wtedy powinno ustąpić bo siła odśrodkowa się zmniejszy!

    jest jeszcze jadna przyczyna takiego zachowania się silnika,
    miałem podobny przypadek w punto I też gasł mi na luzie na zakręcie dosłownie na każdym rondzie! okazało się że przy takim manewrze robiły się straszne zawirowania powietrza pod maską i ciśnienie powietrza było tak duże że gaz wylatujący z miksera miał problem z zasileniem silnika.
    w takiej sytuacji przebudowaliśmy włot powietrza do filtra,wystarczyło obrócić końcówkę wlotu do tyłu tak aby powietrze nie leciało bezpośrednio do rury, można z powodzeniem zastosowac do tego aluminiowe rury dostępne w sklepach sa one rozciągliwe i można nadać im każdy krztałt aby wygłąd był też estetyczny.
    po tej przeróbce auto juz nigdy mi nie zgasło i nawet obroty nie zmalały.Ale jest jeszcze jedna rzecz o której mało kto wie!! mianowicie każde auto ktore posiada wpspomaganie kierownicy i hamulców ma przeciwwskazania do jazdy na luzie, poprostu NIE JEŻDZI SIĘ NA LUZIE!!! gdyż w momencie jak zgaśnie silnik to tracimy panowanie nad autem a na gazie może zdarzyć się to jeszcze szybciej, pozatym więcej paliwa oszczędza się dojeżdżając do skrzyżowania na biegu bez gazu niż jadąc na luzie jest to potwierdzone przez fachowców.

    pozdrawiam
  • Poziom 12  
    Miałem ten sam przypadek w escorcie 1.6 musisz zwiększyć obroty na 1000-1100 obr/min
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Miałem ten sam problem. Trzeba napiąć membranę.
    Do tego służy śruba z łbem na imbus schowana w otworze z boku parownika. wystarczy lekko wkręcić o kilka stopni. Najlepiej ustawić doświadczalnie.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Witam. Można spróbować zwiększyć ciśnienie w reduktorze, lub jeżeli posiadasz reduktor z dwoma regulacjami , to ta druga jest do regulacji dodatkowego wzbogacenia mieszanki na biegu jałowym bez udziału membran reduktora. trzeba troszkę odkręcić śrubę i powinno pomóc.

    Pozdrawiam :)