Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer 424R - nie działa radio. CD kręci płytą ale jej nie znajduje.

03 Gru 2004 08:54 1359 2
  • Poziom 17  
    czy ktos moze mi pomuc.Mam w naprawie pionieera i nie dziala radio.zasilanie jest 8V,natonmiast napiecie przestrajania jest ciagle 7.5V(a na wyswietlaczu sie przestraja.
    Drugim problemem jest CD po wlozeniu plyty zakreci nia 4,5 razy i wylaczy sie radio(panel gasnie),nie znajdzie plyty przed wylaczeniem.
  • Poziom 13  
    Fajnie też mam to radio chcesz udostępnie ci servis manual odezwij sie na galeczka(malpa)op.pl !


    Więc przyślij na Elektrodę, inni też chętnie skorzystają. A DEH-424R jest na elektrodzie. <SławeK>
  • Poziom 19  
    Możesz mieć uszkodzony driver od napedu CD i pewnie zasilanie nie pamiętam jak tam było Ciekawi mnie tylkko z ka Rupieć ma service manuala do tego.
    Niedługo moze takie cos wykopie i zobacze co tam jest.

    Odpowiadasz na post z przed prawie dwóch lat ! <SławeK>