Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bateria słoneczna + Akumulator samochodowy + Ładowanie laptopa, komórek

Snake911 14 Paź 2011 21:15 3497 2
  • #1 14 Paź 2011 21:15
    Snake911
    Poziom 2  

Witam
    Na wstępie dodam że z elektroniki jestem zielony:P szukałem już podobnych tematów ale wujek Google się nie spisał, albo stare tematy albo brak konkretnych informacji więc liczę na was :D

Kupiłem na Allegro ładowarkę słoneczną do komórki.

Panel słoneczny: 5,5V/70mA
    Wbudowany akumulator 1350mA
    Output volt/current: 5,5V 450mA

Myślałem że komórkę bez problemu naładuje ale Nokie bateria 1000mAh / 3.7V / 3.7Wh nie naładował do końca jakieś 80% może bo było niby full ale z normalnej ładowarki jeszcze ładowała się, SonyEricssona bateria 950mAh / 3.4 Wh naładował do 80%

I tu narodził się pomysł na zamontowanie Akumulatora samochodowego w szafce i podłączenie do niego panela słonecznego żeby ładować akumulator w laptopie, komórki, akumulatorki itp. wszystko prze podłączenie do niego gniazdka zapalniczki samochodowej i ewentualne podłączenie na biurko jakiegoś oświetlenia diodowego, wiatraka na USB.

Ale pytanie takie jaki akumulator ? bo są różne.
    Ile razy doładuje baterię od laptopa (Sony Vaio YB2M1E/S 11,6 cala- bateria 10.8 V / 3500 mAh / 38 Wh) na akumulatorze samochodowym ?

Jak długo będzie się ładował akumulator np. na ładowarce-baterii słonecznej 12V 1,5W

Wymiary ładowarki: 355mm x 125mm x 14mm
    Napięcie akumulatora na obciążeniu ładowarki: 12 Volt
    Nominalne napięcie pracy: 17,5 Volt
    Maksymalna moc wyjściowa: 1,5W/100mA

albo na tym

Dane techniczne:

napięcie wyjściowe: 13.5V
    prąd wyjściowy: 350mA max
    moc maksymalna: 5W
    kolor: szary
    klasa szczelności: IP61
    długość kabla: ok. 3m
    wymiary: 352 x 338 x 16mm
    masa baterii: 1.65 kg