Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wtryski Common Rail - regeneracja czy używka .?

16 Paź 2011 15:05 10570 4
  • Poziom 8  
    Jak w temacie.

    Co polecacie - czy wtryski w razie potrzeby lepiej regenerować ,czy jednak kupować używki - chodzi mi o wtryski Boscha dedykowane do Fiata silniki JTD-m.

    Na forum Klub Fiat Stilo zabieram się za pisanie krótkich rozważań i chciałbym poznać wasze opinie na ten temat :]

    W grę nie wchodzą nowe wtryski ponieważ nasze autka wahają się w przedziale od 12,000 do maks 25,000 więc wkładanie 4 nowych wtrysków cena ASO 1450/szt mija się z celem :]

    Chciałem zapytać o ewentualne ceny napraw jeśli ktoś z was robił - koszta sprawdzenia itp..

    Zaznaczam ,że używane wtryski mamy w cenie do 200zł/szt :]

    Z góry dzięki za opinie :]
  • Poziom 35  
    A porządnie zregenerowane przez Fachowców 650-750 zł(na dużą literę zapracowali uczciwie)
    Jest jeszcze możliwość czyszczenia na myjce ultradźwiękowej ,reszta to partyzantka.
  • Poziom 8  
    jurekk55 napisał:
    A porządnie zregenerowane przez Fachowców 650-750 zł(na dużą literę zapracowali uczciwie)
    Jest jeszcze możliwość czyszczenia na myjce ultradźwiękowej ,reszta to partyzantka.


    Fajnie ,dzięki za info :]

    Mam rozumieć od 650-750/szt i tańszych cen lepiej się wystrzegać .?

    Jaka jest ewentualna cena czyszczenia za szt.?
  • Poziom 11  
    Witajcie!

    Czyszczenie w myjce ultradźwiękowej jest częścią regeneracji wtryskiwacza.
    W zależności co jest uszkodzone potem się wymienia i tu cena idzie w górę.
    Za samo mycie około 150-200 zł. Cena zawiera regulację i testowanie.
    Z własnego doświadczenia wiem że najlepiej robić komplet. Cena około 550-650 zł.
    Oczywiście można najpierw sprawdzić i zdecydować czy robić czy kupić używane.
    Sama próba przelewowa nie mówi o tym czy wtryskiwacz jest dobry czy nie. W teście wtryskiwaczy Common Rail jest 5 prób gdzie jedną z nich jest przelewanie wtryskiwacza. Na koniec klient powinien dostać wydruk testów do ręki jako świadectwo przejścia przez wtryskiwacz wszystkich prób. To samo dla Bosch, Delphi. Jeżeli chodzi o Piezoelektryczne Bosch i Siemens to tylko testy wchodzą w grę bo nie można kupić części zamiennych.
    Tak więc moje zdanie to jednak warto regenerować a raczej naprawiać. Nie regeneruje się już rozpylaczy i innych elementów wtryskiwacza tylko je wymienia.
    Zapraszam: www.xxxxxxxxxxxxxx.pl

    Moderowany przez zeimp:


    Niedozwolone usunąłem na pdst.:
    Regulamin
    3.1.10. Rozpowszechnianie, bez zgody Usługodawcy, reklamy w każdej postaci, w tym kryptoreklamy. Zakaz nie dotyczy informacji lub ofert dotyczących produktów/usług zamieszczonych w celach informacyjnych, w związku z tematem danego wątku.

  • Poziom 27  
    Tez jestem za regeneracja, kupno uzywki jest ryzykowne, nie wiadomo co sie trafi.