Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak podłączyć wspomaganie bez elektroniki

KuReK93 29 Kwi 2019 01:27 159868 192
  • #181
    kkknc
    Poziom 43  
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #182
    mcrae
    Poziom 10  
    Czy wspomaganie J84 lub X84 w trybie awaryjnym będzie odbijać / wracać po wyjściu z zakrętu ? - Czy trzeba samemu odkręcać kierownice ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • #184
    mcrae
    Poziom 10  
    Po części zależy, osoby które montowały wspomaganie z Clio 2 do innych pojazdów, miały problem z odbijaniem / powrotem kierownicy przekładnia jakby trzymała ustawienia zadane przez kierownice ? Tylko że kolumna która jest w clio 2 nie posiada czujników, a w x84 / j84 wszystkie są zintegrowane i może to jest ta różnica. Lecz chciałbym się dowiedzieć tego od osoby która użytkuje takie rozwiązanie.
  • #185
    Kamilt25
    Poziom 2  
    Witam wstawiłem wspomaganie do t25 od renault dokladnie to j84 , nie wiem co sie dzieje wspomaganie sie uruchamia ale po lekkim obrocie kierownicy nagle zaczyna wibrować ale czuc ze przez chwilę działa. Na filmiku widać wyraźnie
  • #186
    albert505
    Poziom 15  
    mcrae napisał:
    Czy wspomaganie J84 lub X84 w trybie awaryjnym będzie odbijać / wracać po wyjściu z zakrętu ? - Czy trzeba samemu odkręcać kierownice ?

    Sama odbija nie trzeba odkręcać.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Kamilt25 napisał:
    Witam wstawiłem wspomaganie do t25 od renault dokladnie to j84 , nie wiem co sie dzieje wspomaganie sie uruchamia ale po lekkim obrocie kierownicy nagle zaczyna wibrować ale czuc ze przez chwilę działa. Na filmiku widać wyraźnie

    Trzeba było montować X84,sprzedałem ponad 50szt. i żadnej reklamacji nie mam do tej pory.
    A z tymi j84 bywa różnie dlatego wolę nimi nie handlować, aby ludzie nie mieli z tym problemów.
    Ale doskonale rozumiem Twój wybór, ponieważ j84 jest tańsze, a jest takie powiedzenie że chytry traci 2 razy, więc niestety coś za coś.
  • #187
    Kamilt25
    Poziom 2  
    No tak moglem, ale co to mi teraz da , po prostu może wie ktos czemu tak to wibruje?
  • #188
    albert505
    Poziom 15  
    Kamilt25 napisał:
    No tak moglem, ale co to mi teraz da , po prostu może wie ktos czemu tak to wibruje?

    Za pewne coś z elektroniką, a konkretnie z czujnikiem skrętu, podłącz Władimirca pod komputer i zobacz jakie błędy wyskoczą.
  • #189
    majkut11
    Poziom 9  
    albert505 napisał:
    mcrae napisał:
    Czy wspomaganie J84 lub X84 w trybie awaryjnym będzie odbijać / wracać po wyjściu z zakrętu ? - Czy trzeba samemu odkręcać kierownice ?

    Sama odbija nie trzeba odkręcać.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Kamilt25 napisał:
    Witam wstawiłem wspomaganie do t25 od renault dokladnie to j84 , nie wiem co sie dzieje wspomaganie sie uruchamia ale po lekkim obrocie kierownicy nagle zaczyna wibrować ale czuc ze przez chwilę działa. Na filmiku widać wyraźnie

    Trzeba było montować X84,sprzedałem ponad 50szt. i żadnej reklamacji nie mam do tej pory.
    A z tymi j84 bywa różnie dlatego wolę nimi nie handlować, aby ludzie nie mieli z tym problemów.
    Ale doskonale rozumiem Twój wybór, ponieważ j84 jest tańsze, a jest takie powiedzenie że chytry traci 2 razy, więc niestety coś za coś.



    witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje znowu i gdy ruszę kierownicą wyłącza się , a gdy kierownica jest skręcona i włażę kluczyk to pyknie coś dwa razy w kolumnie i cisza , kable porządku bezpiecznik też .

    Dodano po 13 [minuty]:

    witam , mam problem z tym wspomaganiem X84 działało 2 lata i nagle przestało , kupiłem gotowe do zamontowania . mianowicie po włożeniu kluczyka po paru sekundach załącza się i słychać jak chodzi (lekki szum) tak jak było na początku , i gdy ruszę kierownicą wyłącza się jest cisza tak jak by zasilanie urwało , po wyjęciu kluczyka i włożeniu startuje znowu i gdy ruszę kierownicą wyłącza się , a gdy kierownica jest skręcona i włażę kluczyk to pyknie coś dwa razy w kolumnie i cisza , kable porządku bezpiecznik też .
  • #191
    florenstein
    Poziom 11  
    Koledzy czy istnieje jakaś maglownica elektryczna, która wzorem X84 działa po podłączeniu zasilania? Mam pielnik, którego to układ naprowadzania to horror (po dwóch dniach pracy łyżką do ust trafić nie można). Serwo elektryczne też by się nadało ale wręcz aż się prosi o taką maglownicę, o ile istnieje?
  • #192
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #193
    matai123
    Poziom 11  
    Podłączyłem według zaleceń X84, po kilku sekundach słychać "pstyk" i nawet słychać jak szumi. Problem jest taki, że kręci się ciężej niż na wyłączonym wspomaganiu. Sprawdzałem oczywiście na sucho, czyli na stole? Gdzie będzie leżała przyczyna tego problemu?