Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem

21 Paź 2011 23:01 1684 8
  • Poziom 11  
    Witam,

    Problem jest nastepujący:

    1. Alarm nie ryglował drzwi
    2. Poszukałem, długo poszukałem i znalazłem. Uszkodzony był bezpiecznik, ponieważ zablokował się rygielek i piłował w miejscu.
    3. Wszystko byłoby fajnie, gdyby, nie fakt, że Moja Luba chciała, żeby nie ryglował jej się sam po 30 s. No i zacząłem kopać, jak w alarmie Forda kombinacjami klawiszy.
    I tutaj zaczęły się schody, wszedł w jakiś tryb, cały czas wyje i nie można go wyłączyć, nie reaguje na pilota. Po jakimś czasie wyć przestaje, szybko miga dioda alarmu, ale wraca do wycia po włączeniu zapłonu.

    Pytanie:
    1. Czy może ktoś zidentyfikować co to może być za alarm ?
    2. Ważniejsze, czy potrafi ktoś go wyprowadzić z tego trybu ? Domyślam się, że problem będzie do usunięcia z zastosowaniem zworek na centrali, ale nie wiem co i jak, bo nie mam dokumentacji.
    3. Pytanie dodatkowe, do czego służy ten mniejszy moduł z diodą ? I po co ten potencjometr ?


    Sprawdzałem innego pilota, sytuacja taka sama.

    Fotki poniżej.

    Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem [/img]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • OptexOptex
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    To coś z gatunku, profesjonalnych alarmów z "metalowymi pilotami" Made in China z Allegro.

    Prawdopodobnie jest to centralka : MINICAR 686H-13015

    Mniejszy moduł, to czujnik rych lub zbicia szyby. Nie zamieściłeś zdjęcia od strony złącza - więc trudno odgadnąć.

    Z dodatkowego zdjęcia wynika, że jest to ultradźwiękowy czujnik ruchu (najprawdopodobniej firmy STER).
    Na czas testów systemu alarmowego - aby wyeliminować fałszywe alarmy, możesz wypiąć środkową wtyczkę z tego czujnika.
    Centralka powinna zachować wtedy pełną funkcjonalność pozostałych funkcji ochronnych.

    Tutaj dowiesz się jak wejść w tryb awaryjny : Link
    Schemat i instrukcja do zbliżonego modelu : Link
  • OptexOptex
  • Poziom 11  
    Proszę bardzo ;) Jest i strona złącz ;)

    Dodam jeszcze, że w centralce wszystko było podłączone oprócz drugiego złącza od lewej, tego podwójnego w obudowie. Czy może to być jakaś zwora serwisowa ?


    Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    To jest od ultrasoników.

    Identyfikacja producenta, Kłopot z alarmem
  • Poziom 11  
    Ok, dzieki za informacje, poczytam, postudiuje i sprawdze.
    Matm jeszcze pytanie,
    1. czy w momencie kiedy alarm jest wzbudzony mozna wejsc w ten tryb serwisowy ?
  • Poziom 11  
    Ok, dzieki, przejzalem na szybko na telefonie ta instrukcje.
    Mam jeszcze tylko jedno pytanie. W instrukcji jest mowa o przycisku na centrali, na tej, ktora mam go nie ma. Czy moze to byc zrobione na zasadzie zworki ? Bo jedno ze zlacz bylo nie podlaczone, mowa tutaj o zlaczu drugim od lewej, podwojne obok czerwonego
  • Pomocny post

    Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    Przycisk serwisowy mógł nie zostać podłączony przez instalatora.
    (lenistwo, oszczędność, brak wiedzy, celowe działanie itd ...)
    Trzeba to sprawdzić w samochodzie.
  • Poziom 11  
    Hej,

    Dziękuję serdecznie za pomoc. Właśnie po ciemnemy wdrapałem się do auta i zrobiłem to co radziłeś ;) Działa wszystko, wystarczyło go obudzić przyciskiem awaryjnym ;), a przycisk, to z kolei ta zwora to była zwora do tego przycisku ;)

    Wielkie dzięki, Temat można zamknąć ;)