Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alehambra 2001 kopcące webasto

Megi 007 22 Oct 2011 11:23 2903 6
    Megi 007
    Level 2  
    Witam!jestem właścicielką Alahambry 2001 1.9 (115k)nam problem z webasto po zakupie auta okazało się że jest spalona świeca więc została wymieniona wszystko było ok gdy pogoda dopisywała natomiast teraz gdy wieczory są chłodne po uruchomieniu silnika przez pierwszą minutę nie dzieje się nic następnie z webasto zaczyna niesamowicie kopcić sprawiając wrażenie że auto się niemal pali.Nie znam się na tym ale raz że nie ma jeszcze przymrozków i chyba jeszcze nie pora aby się załączało a jak już to dlaczego kopci tak strasznie i nie wyłącza nawet po przejechaniu 5km kiedy silnik jest już ciepły.Może ktoś miał podobny problem proszę o podpowiedz z góry dziękuję i pozdrawiam!
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    zależy jaki piec ale sądzę że jeszcze pierwszy hydronic, zapewne jeszcze sitko do wymiany
    l3l0
    Level 17  
    yhy Gumiś ma racje sitko .... ew. świeca pytanie czy odpala od 1 strzalu czy musi z 2-3 razy grzac swiece ... 2 rodzaje sitek sa lub jest to piec bez sita tylko palnik do wymiany ... po otworzeniu pieca wszystko wychodzi ...i jaka swieca zwykla czy na kablach ...
    Megi 007
    Level 2  
    Witam ponownie mam jeszcze pytanie co do mojego kopcącego webasto czy miało by to związek z brakiem bezpiecznika w skrzynce wiem że powinien być 25 A dla urządzenia 5 A dla elementów sterujących i 25A dla dmuchawy pojazdu ale ta działa ok szukam wszędzie oznaczenia jakie ma webasto na tej tabelce bo nie wiem które to bezpieczniki brakuje mi
    1 bezpiecznika 9-tego i 17 tego w tym rzędzie IIIIIIIIIIIIIIIIIII natomiast 29 i 33 pod tym rzędem IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
    -- ----- ---- ------ ?