Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Focus 1,8 tdci nie odpala

Hudy123448 22 Paź 2011 14:01 10498 20
  • #1 22 Paź 2011 14:01
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Witam, pewnie każdy mnie tu odeśle do Google ale przekopałem cały internet i nie spotkałem podobnego problemu do mojego.
    Mam Forda focusa 1,8 tdci 2003r. Po przejechaniu 130tysiecy km zaczeło szwankować kolo dwumasowe, auto miałem zaprowadzić do mechanika ale zaczeło cieżko palić, migała kontrolka od świec, auto zostało więc scholowane, mechanik wyminil koło jak i świece, ale Foka dalej nie pali, auto stoi u niego 3 tydzien i nic, dodam też,że została wymieniona listwa, i dalej nic! Doradzcie cos bo nie wiem czy zmienic mechanika czy auto na zlom oddac, bo fachowiec straszy mnie ze koszt naprawy moze przekroczyc 12tysiecy ... !!

    1 20
  • #2 22 Paź 2011 14:13
    Andiv
    Poziom 32  

    Listwa cr ? Coś mu się chyba pozajączkowało, silnik z wymianą tyle nie kosztuje.
    Co stwierdził że koszty takie ? Może 1200 ?

    1
  • #3 22 Paź 2011 14:30
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Wiesz.. on chyba sam nie wie ... Mowi ze pali na plaka i potem chodzi juz normalnie, Straszy mnie pompą wtryskami itd , a czy położenie czujnika wałka może mieć coś z tym wspólnego ?

    0
  • #4 22 Paź 2011 15:10
    Andiv
    Poziom 32  

    Zmykać stamtąd jak najszybciej, jechać do polecanego warsztatu.
    Jak nie wie czy pompa, czy wtryski, czy czujnik... Po licho zmieniać listwe ?

    0
  • #5 22 Paź 2011 15:15
    Hudy123448
    Poziom 8  

    O czujnik to pytam sam z siebie bo tyle wyczytałem na forum, że zmykać to wiem, tylko za bardzo nie mam gdzie :P Jednym slowem oddałem auto z usterka niby prosta do usunięcia a teraz jestem w czarnej du... ;P

    0
  • #7 22 Paź 2011 15:25
    Bulkake
    Poziom 10  

    Wtryski nie są padnięte? Wykręć wtryski (ciężko bardzo wychodzą) Na 80% sądzę. Zrób test przelewu wtrysków. Jak wyjdzie dobrze - trzeba wyjąć i na stół probierczy. Tylko daj je komuś rzetelnemu, bo bardzo oszukują!

    Pompę sprawdzić można KTSem na wartościach rzeczywistych ustawić ciśnienie ComonRail na rozruszniku powinno być około 110-130 barów

    0
  • #8 22 Paź 2011 15:25
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Zielona góra, i niby jest tych mechaników tylu, ale nie chce juz ryzykowac auta nie mam ponad 3 tygodnie i tylko same problemy

    -1
  • #9 22 Paź 2011 15:44
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Koło poprawnie załozone? Jakieś błędy? Co z cisnieniem na listwie? Czujnik wału, wałka?

    0
  • #10 22 Paź 2011 15:49
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Z tego co mówi tak zwany mechanik To wszystko jest w porządku, najpierw obwiniał cała listwe, zamówił więc nowa koszt 900zł a auto jak nie paliło tak nie pali, wspomne też że autko zgasło przed wymianą koła, odpaliło jeszcze 2 razy z oporami i od tamtej pory cisza

    -1
  • #11 22 Paź 2011 15:51
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Czas na zmiane mechanika.


    A na samostarcie pali?

    0
  • #12 22 Paź 2011 17:45
    Hudy123448
    Poziom 8  

    No nic dziekuje za pomoc, pozostaje mi tylko szukać dobrego elektro-mechanika w okolicy ;D

    Dodano po 1 [godziny] 51 [minuty]:

    Własnie jak mu sie prysnie samostartem to pali, chodzi normalnie nie kopci nie szarpie nie gasnie, czy w takjim razie moze to byc pompa, czy tez wtryski? A moze to wlasnie tez czujnik polozenia walu korbowego albo zawor cisnienia? Mechanik zielony a jak tym bardziej, wiec szukam pomocy gdzie sie da

    0
  • #13 22 Paź 2011 17:57
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Skoro pali na samostarcie, to nie sa to czujniki. Podejzewam wtrysk lejacy. Niech zrobi próbe wtrysków na powrotach.

    0
  • #14 22 Paź 2011 18:48
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Jak "leja" wtryski, to przypadkiem nie powinien kopcic ? I odpalac ale z problemami ? u mnie spaliny sa bezbarwne

    0
  • #15 22 Paź 2011 20:00
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Hudy123448 napisał:
    Jak "leja" wtryski, to przypadkiem nie powinien kopcic ? I odpalac ale z problemami ? u mnie spaliny sa bezbarwne



    Leje do powrotu. Doczytaj sobie o systemach CR.

    0
  • #16 22 Paź 2011 20:43
    Scalak5
    Poziom 22  

    Potwierdzam diagnozę przedmówcy wtryski do naprawy.
    Fajny mechanik zamiast zacząć od przelewów to wymienia listwę pewnie jak mu nie świeci żarówka to wymienia lampę.
    Pozdrawiam

    0
  • #17 24 Paź 2011 18:11
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Po trzech dygodniach nękania mechanika padła diagnoza ... Wtryski 2, 3 koszt regeneracji i robocizny to 240o za 4, czy ta cena jest realna czy lepiej kupic nowe?

    0
  • #18 24 Paź 2011 18:16
    fuelinyourblood
    Poziom 35  

    Twój mochanik zdaje sie tez czyta to forum :D


    Wiem ze cena gra duza role, ale czesto miałem problemy z regenerowanymi. Najczesciej z Delphi.

    0
  • #19 24 Paź 2011 18:19
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Powiem szczerze ze nie jestem przekonany co do regeneracji, orietuje sie wiec moze ktorys z was ile kosztuja nowe ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Chodzi o to ze nie chce za polo roku pojawiac sie z tym samym problemem to raz i wkladac a auto wiecej niz jest warte, chyba sami rozumiecie ani rocznik nie robi szalu ani marka,

    0
  • #20 24 Paź 2011 18:22
    Scalak5
    Poziom 22  

    Naprawa zależy od wymienionych elementów- średnio z nadaniem nowego numeru podczas końcowego testu to kosz ok 700-1000 zł. sztuka.

    0
  • #21 24 Paź 2011 18:25
    Hudy123448
    Poziom 8  

    Dzieki wam bardzo :) Jednym słowem Auto w dym ;P Dziękuje panowie pozdrawiam ;)

    0