Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

niegasnące swiatła drogowe w seacie cordoba 6L2

22 Paź 2011 16:43 1991 2
  • Poziom 12  
    Witam,
    Koledzy przytrafiła mi się niecodzienna sytuacja, włączając zapłon w moim aucie palą się światła długie. Zrobiło mi się to w momencie gdy na przekręconym zapłonie chciałem sobie mrugnąć długimi, wcześniej wszystko działało bez zastrzeżeń.
    Czy ktoś wie co może być tego przyczyną oprócz standardowej usterki zgrzania styku w przełączniku zespolonym, czy ktoś z kolegów wie może czy za przełącznikiem zespolonym jest jeszcze jakiś przekaźnik który mógłby ulec uszkodzeniu. Rozebrałem to dzisiaj ale niestety nie mogę wyjąć samego przełącznika bo nie wiem jak zdemontować dolną osłonę kolumny kierowniczej. Czy może rozbierał to ktoś z forumowiczów i podzieli się wiedzą jak to zrobić aby nic nie uszkodzić (temat dotyczy seatów ibiza, cordoba oraz vw polo i pewnie skody fabii)-chodzi mi szczególnie o poduszkę którą absolutnie nie wiem jak zdemontować a wydaje mi się to konieczne (oraz zdjęcie kierownicy) do wyjęcia samego przełącznika od zmiany świateł drogowych.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 37  
    Jeśli jest to trójramienna kierownica jak w Polo 9.. to potrzebny śrubokręt o szerokości ostrza 5mm wygięty w odległości 55÷60mm pod kątem prostym.
    Wkłada się go w otwór od "tyłu" kierownicy i przekręca zaczep o 90°. Z drugim zaczepem to samo.
    Ale czy nie lepiej przebadać żarówką przełącznik, bez rozbiórki?
  • Poziom 12  
    Zico63 napisał:
    Jeśli jest to trójramienna kierownica jak w Polo 9.. to potrzebny śrubokręt o szerokości ostrza 5mm wygięty w odległości 55÷60mm pod kątem prostym.
    Wkłada się go w otwór od "tyłu" kierownicy i przekręca zaczep o 90°. Z drugim zaczepem to samo.
    Ale czy nie lepiej przebadać żarówką przełącznik, bez rozbiórki?

    hej,
    Jeśli kolega byłby tak miły i podesłał mi sposób (kierownica jest trójramienna) jak to wykonać to najchętniej bym to właśnie tak zrobił gdyż nigdy nie dementowałam airbag-a i niechętnie się do tego chce zabierać:) jak na razie zdementowałam górną osłonę kolumny kierowniczej i nie wiem co dalej.