Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Whirlpool AWM 6071 - kółko krzywkowe programtora - położenie spoczynkowe

mililili 25 Paź 2011 23:37 3703 6
  • #1 25 Paź 2011 23:37
    mililili
    Poziom 2  

Witam Forumowiczów

Jestem amatorem jeżeli chodzi o naprawy, ale jak to u amatora - przynajmniej takiego jak ja - często lubię wsadzić łapska tam gdzie nie powinienem, albo inaczej - najpierw coś zrobię a później myślę :), chociaż ciągle sobie obiecuję że to był mój ostatni taki szkolny błąd.

Tym razem udało mi się skutecznie zablokować możliwość naprawy mojej pralki. Pralka od niedawna zaczęła szwankować jeżeli chodzi o pełne wykonanie programu - po ustawieniu prania wszystko idzie chyba tak jak powinno, ale pod koniec prania czas niemiłosiernie się wydłuża i przeważnie dochodzi do ostatniej minuty prania i tak na tej minucie potrafi sobie prać i prać z pół dnia. Wygląda na to, że nie chce wejść w tryb wirowania.

Myślałem, że może coś jest z silnikiem że się nie chce rozpędzić, ale kiedy zatrzymam program ręcznie, i ustawię tryb "Delikatne wirowanie" to jest ok - wiruje i wypompowuje wodę. Przeczytałem chyba wszystkie wątki na temat tej pralki na forum i zabrałem się za naprawę.

- wyjąłem panel sterujący - i rzeczywiście okazało się - tak jak przeczytałem w jednym z tematów - że złącze, do którego jest wpięta taśma 5-cio przewodowa od dołu, jest zasypane zawilgoconym proszkiem - zaczęła pojawiać się korozja w tym miejscu; poczyściłem złącze, wtyczkę, zamontowałem, uruchomiłem i nadal to samo;