Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault megane 2.0 8V brak mocy

26 Paź 2011 19:19 4187 15
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z silnikiem a mianowicie bardzo słabo wkręca się na obroty- wygląda to tak jak by nie palił na wszystkie gary wymieniłem świece -jest to samo sprawdziłem iskrę bardzo ładna na każdym gaże -podczas pracy silnika wypinałem kable pojedynczo delikatnie się pogorszyło chciałem przez to wyeliminować cewki dodam że niskie obroty są tylko tak jak by silnik nie pracował na wszystkich garach może ktoś spotkał się z tako usterko -niektórzy mówią ze to czujnik położenia wału dodam jeszcze ze auto pali bez problemu .Proszę o rade z góry dziękuje i pozdrawiam
  • Poziom 30  
    Zaczął bym od ustawienia zaworów. Co do czujnika polożenia wału - auto wcale by nie odpalało. Jakiej jakości są kable WN?
  • Poziom 43  
    Odepnij katalizator i zobacz, jak się będzie wkręcał
  • Poziom 9  
    Cały wydech wymieniłem zeszłego roku kata już nie mam-dodam jeszcze że nie kiedy są przebłyski ze usterka chwilowo mija ale jest to rzadkość praca silnika jak już pisałem wygląda jak by nie palił na wszystkie gary 1998r.

    Dodano po 4 [minuty]:

    kable WN również były wymieniane -sprawdzałem w nocy psiukając wodą i wygląda na to że przebić nie ma
  • Poziom 42  
    Dostałeś dwie bardzo prawdopodobne podpowiedzi, skoro jedną sprawę "wyeliminowałeś" to sprawdź teraz drugą podpowiedź
  • Poziom 9  
    A czy istnieje taka możliwość ze pasek przeskoczył i zmieniła by się faza zapłonu ?? kolega mi tak podpowiedział-A co do tych zaworów jak mam je wyregulować ?przecież to nie mały fiat 126p.
  • Poziom 42  
    A kto ci pisze, że masz sam robić...nie znasz się i oddajesz do naprawy...proste
  • Poziom 9  
    Ale ja lubię się uczyć a nie jeździć po fachmanach -za proste by to było
  • Poziom 30  
    Kolego na elektrodzie powinny być skany książki dot napraw megane. Kiedyś na pewno wrzucałem skan układu elektrycznego. Jak coś to jutro zamieszczę w jakiej kolejności masz ustawić zawory. Do tego czasu....poszukaj szczelinomierza.
  • Poziom 42  
    A sprawdza się jak w każdym aucie i w twoim jest bardzo łatwo i będziesz wiedział czy nie są podparte........ale regulacja to już inna bajka
  • Poziom 16  
    Nic nie pisze żeby miał LPG. A na Benzynie nie podpiera tak z dnia na dzień. Najpierw były by problemy z biegiem jałowym myśle.

    Po mojemu umiera jedna cewka WN, lub też kable, chociaż w tych renówkach wytrzymałe skurczybyki.
  • Poziom 36  
    Zawory w tym silniku są regulowane, ale nie tak, jak w 126p. Sam tego nie zrobisz, nawet mając dane (choćby tutaj). Przyczyna jest jednak pewnie inna, bo zawory nie przestawiają się z dnia na dzień.
  • Poziom 16  
    Jeśli ma słabe klucze to nawet nie odkręci pokrywy zaworów w stym silniku :D. A niby takie marne 8 nakrętek na kluczyk 8mm :D
  • Poziom 42  
    Co prawda to prawda, bo to takie francuskie ósemki
  • Poziom 9  
    Witam poradziłem sobie z usterką -nie były to żadne zawory-tylko cewka która była na pozór dobra ale dostawała prawdopodobnie wewnętrznego przebicia -wymieniłem cewkę na nową za 80zł i jak ręka odjął samochodzik odżył-dodam jeszcze że na biegu jałowym auto nawet miało obroty tylko powyżej 1300 zaczynało szwankować a zdarzało się niekiedy nawet jak by było wszystko ok bez awaryjnie -Tak ze akurat w tym przypadku była to cewka -stwierdzam to po tygodniu użytkowania auta .
    Pozdrawiam wszystkich samouków!!!