Przeprowadzam remont niedawno zakupionego silnika WSK 125 i mam kilka pytań :
1. Gwint w głowicy jest zerwany ,zamierzam go rozwiercić , nagwintować i wstawić redukcję pod gwint świecy zapłonowej .Tylko że ta redukcja będzie miała kołnierz aby ją wkręcić w głowice ok 4 mm i o tyle samo podniesie świece zapłonowe do góry czy to nie będzie przeszkadzać ? Albo czy są świece zapłonowe które mają dłuższy gwint ?
2.Jaka powinna być kolejność łożysk na wale korbowym od strony sprzęgła ,bo jak rozbierałem silnik to był najpierw simering później łożysko , ceger i drugie łożysko,ale w internecie znalazłem schemat silnika i tam najpierw było łożysko następnie simering ceger i drugie łożysko .Która kolejność jest prawidłowa ?
3. Zapłon ma być ustawiony 3 mm przed GMP a przerwa na przerywaczu ma mieć 3 mm według instrukcji . Do ustawienia tłoka użyje czujnika zegarowego , a czy do przerywacza można podłączyć żarówkę i zasilacz aby można było określić czy styki są otwarte czy zamknięte?
4. Jak ktoś ma jakieś praktyczne porady proszę pisać
1. Gwint w głowicy jest zerwany ,zamierzam go rozwiercić , nagwintować i wstawić redukcję pod gwint świecy zapłonowej .Tylko że ta redukcja będzie miała kołnierz aby ją wkręcić w głowice ok 4 mm i o tyle samo podniesie świece zapłonowe do góry czy to nie będzie przeszkadzać ? Albo czy są świece zapłonowe które mają dłuższy gwint ?
2.Jaka powinna być kolejność łożysk na wale korbowym od strony sprzęgła ,bo jak rozbierałem silnik to był najpierw simering później łożysko , ceger i drugie łożysko,ale w internecie znalazłem schemat silnika i tam najpierw było łożysko następnie simering ceger i drugie łożysko .Która kolejność jest prawidłowa ?
3. Zapłon ma być ustawiony 3 mm przed GMP a przerwa na przerywaczu ma mieć 3 mm według instrukcji . Do ustawienia tłoka użyje czujnika zegarowego , a czy do przerywacza można podłączyć żarówkę i zasilacz aby można było określić czy styki są otwarte czy zamknięte?
4. Jak ktoś ma jakieś praktyczne porady proszę pisać