Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Remont silnika WSK 125 - ważne pytania i praktyczne porady

piorun7890 28 Paź 2011 14:18 6282 2
  • #1 28 Paź 2011 14:18
    piorun7890
    Poziom 18  

    Przeprowadzam remont niedawno zakupionego silnika WSK 125 i mam kilka pytań :
    1. Gwint w głowicy jest zerwany ,zamierzam go rozwiercić , nagwintować i wstawić redukcję pod gwint świecy zapłonowej .Tylko że ta redukcja będzie miała kołnierz aby ją wkręcić w głowice ok 4 mm i o tyle samo podniesie świece zapłonowe do góry czy to nie będzie przeszkadzać ? Albo czy są świece zapłonowe które mają dłuższy gwint ?
    2.Jaka powinna być kolejność łożysk na wale korbowym od strony sprzęgła ,bo jak rozbierałem silnik to był najpierw simering później łożysko , ceger i drugie łożysko,ale w internecie znalazłem schemat silnika i tam najpierw było łożysko następnie simering ceger i drugie łożysko .Która kolejność jest prawidłowa ?
    3. Zapłon ma być ustawiony 3 mm przed GMP a przerwa na przerywaczu ma mieć 3 mm według instrukcji . Do ustawienia tłoka użyje czujnika zegarowego , a czy do przerywacza można podłączyć żarówkę i zasilacz aby można było określić czy styki są otwarte czy zamknięte?
    4. Jak ktoś ma jakieś praktyczne porady proszę pisać

    0 2
  • Pomocny post
    #3 28 Paź 2011 18:39
    helena33
    Poziom 27  

    Głowica to koszt 30 zł, nie widze sensu robienia samodzielnie wstawki gwintowanej pod świece.
    Swiece z długim gwintem są.
    Od strony sprzęgła idzie najpierw łożysko póżniej symering i znowu łożysko. Łożyska 6204 C3 ewentualnie C2 ale nie pochodzą długo. Przerwa na przerywaczu 3mm według instrukcji daje mizerne rezultaty, ustaw 0.5mm jest lepszy moment obrotowy.

    0