Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Scorpio 2.0 8v imobileizer dioda miga

28 Paź 2011 22:20 4080 17
  • Poziom 8  
    Jak w temacie po włożeniu i przekręceniu kluczyka w aucie na pozycję II dioda immo zapala się na ok 2 sek, następnie miga dosyć szybko auto, nie odpala, nie ma iskry. Nie można połączyć się z komputerem.
    Nie bardzo wiem jakie jeszcze informacje podać.
    Proszę o pomoc.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 18  
    lapek 87 napisał:
    nie można połączyć się z komputerem


    sprawdź zasilanie sterownika.
  • Poziom 8  
    nie bardzo czuje się mocno w tym temacie powinienem sprawdzić czy sterownik immo ma zasilanie czy komputer zlokalizowany pod schowkiem???
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 8  
    tak rozrusznik kręci a wcześniej wspomniana dioda po szybkim miganiu zaczyna migać jak by chciała jakiś kod przekazać najpierw raz długa przerwa potem sześć razy i tak w kółko.
  • Poziom 27  
    czeka cię sprawdzanie instalacji i wszystkiego kolejno. Można by też inaczej zrobić tylko że ty tego nie ogarniesz.

    Dodano po 7 [minuty]:

    Takie zachowanie tej diody wskazuje na brak komunikacji
  • Poziom 16  
    Jeżeli masz oryginalny immobiliser Wim 125 to zamontowany jest pod konsolą na tunelu. Zdejmij go i sprawdź. Obudowa immo jest rozbieralna. Wypala w nim ścieżki i przekaźniki. Najpewniej wypalony obwód pompy paliwa. Jak uszkodzony to należy go wymienić lub ominąć, a instrukcje są w necie jak to zrobić. Więcej opisów będziesz miał do Mondeo(jest taki sam jak w scorpio). Imobilizér Bosch VIM 125 http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=119&rubrik=1
  • Poziom 8  
    kotweiler napisał:
    Jeżeli masz oryginalny immobiliser Wim 125 to zamontowany jest pod konsolą na tunelu. Zdejmij go i sprawdź. Obudowa immo jest rozbieralna. Wypala w nim ścieżki i przekaźniki. Najpewniej wypalony obwód pompy paliwa. Jak uszkodzony to należy go wymienić lub ominąć, a instrukcje są w necie jak to zrobić. Więcej opisów będziesz miał do Mondeo(jest taki sam jak w scorpio). Imobilizér Bosch VIM 125 http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=119&rubrik=1


    Właśne tak było najpierw sama włączała się pompa paliwa więc z kolegą mechanikiem zrobiliśmy nowy obwód. mogę kupić ten sterownik immo i go po prostu wymienic czy moje kluczyki zie do niego dokodują czy trzeba kupić z kluczykami ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Ale najpierw zbadam wszystkie wasze propozycje
  • Poziom 18  
    lapek 87 napisał:
    powinienem sprawdzić czy sterownik immo ma zasilanie czy komputer zlokalizowany pod schowkiem???

    to drugie - czyli sterownik silnika. jeśli będziesz sprawdzać zasilanie to nie zapomnij oczywiście o masie.

    Dodano po 9 [minuty]:

    lapek 87 napisał:
    mogę kupić ten sterownik immo i go po prostu wymienic czy moje kluczyki zie do niego dokodują czy trzeba kupić z kluczykami ?



    Zakup kluczyków do puszki immo prawdopodobnie niewiele pomoże - raczej jeszcze sterownik silnika musiałbyś kupić w komplecie do tych kluczy...
  • Poziom 27  
    Zanim cokolwiek zaczniesz kupować dowiedz się najpierw co masz uszkodzone. Zacznij od sprawdzenia instalacji .Sprawdź czy masz wszystkie zasilania .
  • Poziom 8  
    Na razie nie mam żadnych informacji bo auto soi u kumpla na warsztacie i dopiero jutro może się czegoś dowiem ,ale przed św zmarłych jak patrzałem jak dostać się do immo kolega kopał pod maską okazało się że ktoś już kiedyś tam kombinował troszku bo idą nowe kable od czujnika położenia wału do edis IV i są one już w strasznym stanie. Po za tym prawdopodobnie nagrzewnica mi cieknie ale nie będę gdybał zdejmę konsole to się dowiem może bym jakieś zdjęcia porobił dla kolegów bo przecież zawsze mogę wstawić.
  • Poziom 8  
    Komputer spalony !!! I co teraz ?
    po dostaniu się do sterownika okazało się że jest spalony teraz pytanie co mu pomogło w osiągnięciu takiego stanu ma ktoś może schemat elektryczny obwodu sterownika albo pomysł na to co mogło go przysmażyć?
  • Poziom 27  
    Zostaje ci teraz sprawdzić resztę modułów i zweryfikować czy to była woda czy powodem uszkodzenia było zwarcie lub jakieś zewnętrzne źródło zasilania.
    Tak czy owak komputer do wymiany. Zostają ci takie opcje :
    1. Cały zestaw do odpalenia.
    2. Sam komputer.(zostanie ci temat immobilisera ) Choć zdecydowanie będzie taniej.
    Napisz jaki sterownik potrzebujesz i czy skrzynie masz manualną czy automatyczną.
  • Poziom 8  
    mam skrzynię manualną a jaki sterownik nie bardzo wiem sam ma silnik 2.0 8v

    Dodano po 1 [godziny] 49 [minuty]:

    już wiem mam sterownik 95GB-12A650-EC Dirt
  • Poziom 8  
    Do Hans30 Bardzo bym prosił o kontakt do ciebie krążą legendy iż jesteś w stanie uzdrowić takie cudo jak mam ja może mieszkasz do 100-200 km ode mnie to może by m ci go podstawił ?

    Dodano po 44 [minuty]:

    tak wygląda sterownik i to zaznaczone poszło z dymem.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    W końcu samochód trafił do mnie. Postanowiłem niektóre rzeczy opisać bo może komuś kiedyś się to przyda.
    Prócz uszkodzeń instalacji i Ecu były też inne uszkodzenia. Ale migotanie diody które było poruszone w tym temacie jako główny wątek było właśnie związane z uszkodzeniem ECU. Dużo rzeczy doprawiła cieknąca chłodnica nagrzewnicy.
    Samochód na chwilę obecną odpala Naprawa choć czasochłonna zakończyła się sukcesem.
  • Poziom 8  
    J.W Samochód wylądował w poznaniu działa usterka nie była prosta na pewno bym sobie sam z tym nie poradził .