Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 190. 2.3 B.G. Wysokie obroty.

29 Paź 2011 02:45 5836 23
  • Poziom 9  
    Witam!. Sorry że zakładam kolejny podobny temat. Ale wkurza mnie to że nikt nie odpowiedział na pytanie czemu są wysokie obroty? Głównie chodzi o zawór powietrza biegu jałowego (czy jakoś tak) gdy kalosz jest cały i szczelny (rozbierałem z 7 razy), wszystkie podćisnienia są na swoim miejscu i sa szczelne, wogóle cały układ jest szczelny. Kable WN też całe. Klapa sprzentniająca wyregulowana, potencjometr zmieniony. Dodam że jest z 93r. Ke-jetronic. Chodzi na samym LPG. Proszę powiedzcie co jest. Dziękuje za każda odpowiedz.;].
  • Poziom 39  
    A sam zawor wolnych obr jest sprawny?
    Tzn zamyka sie, otwiera, jest szczelny?

    Napiecie sterujace do niego dochodzi?
    Te wysokie obroty to ile niby?

    Kichnal ci ze sie to zaczelo?
    Sprawdz gume pod przeplywomierzem (klapa spietrzajaca).
  • Poziom 42  
    Pisze ,że gumiak sprawdzony.
    Nie ruszałeś "śrubki" nastawy przepustnicy - nie klapy spiętrzającej? Jak regulowałeś położenie klapy spiętrzającej , imbusem?
  • Poziom 9  
    zawór jest sprawny (wyjmowałem i podłączałem do akumulatora ) i się otwierał, lekko chodzi,

    napięcie jet bo jak połączę to otwiera na maxa.
    jak podłącze (ten zawór) to są obroty 4500-6000 obr/min
    guma jest nówka.

    nie strzelał bo jak go kupiłem to już tak było ale wtedy to gumiak był rozerwany i kilka podciśnień zrzuconych.

    nie ruszałem tej "śrubki" od klapy ( imbusu).tylko położenie klapy żeby nie zaczepiała o ścianki.

    przepustnica jak jest na maxa zamknięta to po podłączeniu zaworu biegu jałowego są właśnie wysokie obroty 4500-6000 obr/min.

    ale niewiem czy ta klapa ma być prostopadła do tego całego wlotu ;)
  • Poziom 42  
    Kolego , poprawne pisanie po polsku też jest dobre /duże litery,interpunkcja/ , a jeszcze lepsze nazywanie rzeczy po imieniu. Z tego chaosu wynika jedno; "prostując" klapę spiętrzająca coś przestawiłeś. Może jest tak ,że poprzednik coś "pokręcił.
    Znajdź imbus i delikatnie / bardzo delikatnie , nie więcej niż pół obrotu/kręć w lewo na uruchomionym silniku , obroty powinny spadać.
    Klapa jest zawsze lekko po skosie , tak ma być!
  • Poziom 9  
    przepraszam. ja klapę ustawiłem żeby nie ocierała o ścianki.


    ale czemu zawór powietrza biegu jałowego jest otwarty na maxa?
    jak kręcę dopływem gazu to mi się obroty zwiększają ( na rurce co idzie do filtra ) i muszę prawie całkowicie zakręcić dopływ gazu do filtra bo inaczej są wysokie obroty a nie chce żeby mi zawory powypalało od za ubogiej mieszanki ;(.
  • Poziom 42  
    Stary , ja o niebie Ty o chlebie. Te układ zasilania silnika reguluje się na benzynie , a nie na gazie!!! Zapamiętaj to do .. emerytury!
    ps. Widzę ,ze myślisz ,że jesteś na GG i poprawność pisowni CIEBIE nie obowiązuje.
  • Poziom 9  
    Ale to co?, ze niby ze mój mercedes nie będzie miał niskich obrotów na gazie i se będzie pracował an tych 4500-6000 obr/min ?

    Tak jest normalnie? o to to jakiś dziwny ten silnik. :D
  • Poziom 42  
    Silnik bardzo dobry , wtrysk mechaniczny też dobry na tamte czasy , tylko jego regulacja.
    Powtarzam jeszcze raz , reguluj ten układ na benzynie. Jest to trudne lecz możliwe. Pomierz jakie jest napięcie na elektrozaworze wolnych obrotów. Następnie wypnij wtyczkę z potencjometru klapy spiętrzającej - oczywiście w czasie pracy silnika na BENZYNIE.
    Czytając , że masz doprowadzony LPG do filtra / powinno być -do miksera/ opadają ręce.
  • Poziom 9  
    Na benzynie mi nie pracuje!. Jak pompka działała to nie szła benzyna na wtryski, a później zostawiłem na noc i pompka już nie działała. ;(


    Niewiem jak to się nazywa, może i do mixera takie nad klapą spiętrzająca. ;)


    Proszę o wyrozumiałość mam 16 lat dopiero i niewiem jak wszystko nazwać. :(
  • Poziom 39  
    Oddaj do warsztatu bo KE-Jeta latwo rozstroic.
    Musisz "ozywic" benzyne, inaczej tego nie ustawisz!
  • Poziom 9  
    A to nie wiecie czego zawór biegu jałowego otwiera się na maxa? W każdej możliwej sytuacji. Czy też sam zapłon, czy też jak dam po gazie.
  • Poziom 9  
    emeryt2<<<< jak nie wiesz o co chodzi to się nie udzielaj, a nie zbierasz punkty na denerwowaniu ludzi, a już kilka było takich postów!!!!.


    Czemu nie szło paliwo na wtryski jak dochodziło na rozdzielacz?

    Mam jeszcze takie pytanie, czemu to jest wtrysk mechaniczny skoro idą przewody na wtryski ?.
  • Poziom 39  
    Jakie przewody?! Chyba paliwowe...
    Sam mam KE-Jeta tyle ze 2.0, ogolnie to te same silniki.
    I dobrze ci radze wez to zostaw i w tym nie grzeb bo wiedzy masz 0.
    A KE-Jet to wbrew pozorom dosc skomplikowany i delikatny uklad!
    Rozregulujesz wszystko na amen...
  • Poziom 9  
    Nie no idą przewody paliwowe i kable z kostką, jest wpinana na każdy wtrysk.
  • Poziom 39  
    Wez zrob zdjecie.
    Co ty tam za silnik masz? :D
    Podaj dokladne oznaczenie nr silnika.
    Wtrysk do KE-Jeta wyglada tak:
    Mercedes 190. 2.3 B.G. Wysokie obroty.
    Ja tam zadnych przewodow nie widze.
  • Poziom 9  
    Mam jeszcze pytanie, o co chodzi z tym wyprzedzeniem zapłonu u mnie jest na (N)

    Narazie nie mam jak zrzucic na komputer.Ale z tego co pamiętam to przy tym wtrysku dodatkowym napewno jest kostka z kablem.


    Ale skoro jest mechaniczny, a nie ma żadnego mechanizmu tam to jak on działa?


    VIN >> WDB2010281A582645
  • Poziom 39  
    Ty wiesz w ogole o czym piszesz?
    Jasne ze przy wtrysku dodatkowym jest kostka. To wtrysk rozruchowy zimnego silnika.
    Glowne wtryski juz kostek nie maja.
    A rozdzielacz wtrysku to jest to cos z rurkami, na lewo od klapy spietrzajacej.

    Wez juz nie mecz tego autka.
  • Poziom 42  
    Jak on działa?
    To należy się dowiedzieć , poczytać , douczyć /na tym forum jest od groma na ten temat / , a dopiero później zadawać pytania o usterkę wtrysku mechanicznego sterowanego przez KE Jetronica.
  • Poziom 9  
    Karaczan wiem że rozdzielacz jest po lewej stronie od klapy.



    Ale ja chce się dowiedzieć CZEMU ZAWÓR POWIETRZA DODATKOWEGO OTWIERA SIĘ NA MAXA???.Głównie o to mi chodzi!


    Pies ogryzł wtryski nie chce na razie benzyny, tylko LPG.

    Co z tym wyprzedzeniem zapłonu ?.
  • Poziom 39  
    A zasilanie ECU jest?
    N czyli Normal (benzyna 91oktan), jest dobrze, nie ruszaj.

    Zaopatrz sie w jakas ksiazke typu sam naprawiam do w201 i do w124, bo inaczej to marnie widze.

    Co to za rasa psa?:>
    Jakas wyjatkowa, na tyle mala zeby sie zmiescic by odgryzc wtryski, i na tyle silne stalowe zeby by dac rade metalowym rurkom :P
  • Poziom 9  
    No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego.

    Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ).


    Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
  • Poziom 2  
    Najświętsza Panienko z Gwadelupy.......Monthy Python wysiada :cry: