Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 1,4 AUD pasek rozrządu spada.

29 Paź 2011 22:31 4568 16
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Przyłóż liniał do kół , zobaczysz czy są w osi.
  • Moderator Samochody
    Mi się tak trafiły raz dwie nowe rolki SKF, jakaś wadliwa seria.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Nie wiem skąd wziąłeś te numery ale wg. moich źródeł ma tam iść jeśli SKF to VKM 11107
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 21  
    Zrób jak radził jerry 1960 będziesz miał pewność które kółko łapie przekos. A ta niewiadoma to powstała po wymianie czy już tak było przed?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 30  
    POmpa wody może być źle osadzona w bloku przez korozję.
    Jeżeli masz napinacz paska mikro na sprężynie sprawdź na pracującym silniku jak się zachowuje ramię napinacza. jak duże robi wychylenia ?
    Sprawdź czujnikiem zegarowym jaki luz wzdłużny ma wał korbowy ?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Admin grupy Samochody
    Tu nie chodzi o korozję tylko o osadzenie koła zebatego.Pasek rozrzadu też podmieniałeś?Trafił mi się kiedyś taki którego ściągało,na poczatek podmieniłem na stary i kupiłem pasek z innej firmy.
  • Poziom 13  
    Jak Pan rozwiązał problem ,jaka była przyczyna?, bo ja mam taki sam problem.
  • Poziom 14  
    Czujnikiem zegarowym a może na początek na krede obróć kołami wszystkimi ,dobry pomysł przyłożyć liniał .Łuz osiowy wału powodowałby wysuwanie wału przy wciskaniu sprzęgła.Miałem kiedyś coś podobnego i pasek schodził ok. 1mm w 16 zaworowej zafirce