Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalWork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

B&S nierówna praca przy nagrzanym silniku

30 Paź 2011 11:28 4200 7
  • Poziom 8  
    Witam,
    Posiadam traktorek z silnikiem 15.5 OHV
    Po odpaleniu zimnego silnika jest wszystko ok,przekładnie gazu daję na wolne obroty, chodzi idealnie natomiast, gdy silnik się nagrzeje, na wolnych obrotach, prycha kicha. Filtr powietrza nie jest pierwszej świeżości, wydaję się być dobry.
    Gaźnik (pływakowy) przedmuchałem kompresorem, zmieniłem cewkę na inną, świecę również wymieniłem nie bardzo wiem co robić.
    Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną.
  • MetalWork
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • MetalWork
  • Poziom 8  
    Dzięki za informacje,

    Filtr został zamówiony na necie, a co do zaworów nigdy tego nie robiłem
    Jest jakaś instrukcja na podstawie której mógłbym sobie poradzić szczelinomierz posiadam.
    Co do gaźnika to jaka wada może dawać takie efekty np:luz na przepustnicy?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Nie potrafię odpowiedzieć, jaki to jest gaźnik (posiada elektrozawór)
    Dzisiaj go rozebrałem wyczyściłem(nie stwierdziłem luzów na przepustnicy) po odpaleniu zachowywał się tak samo kichał i prychał już na zimnym silniku po zdjęciu filtra zauważyłem ze podczas tego prychania wydobywa się mgła paliwowa od strony gaźnika w kierunku filtra.
    Zacząłem kręcić śrubką (dyszą) znajdującą się przy śrubie od regulacji wolnych obr.(posiadała plastikową nakładkę)
    Końcówka tej dyszy wychodzi zaraz przy przepustnicy wykręciłem dwa obroty i problem znikł na nagrzanym silniku było wszystko ok.Odczekałem kilka godzin odpaliłem ponownie wolne obroty były super natomiast nie wchodził płynnie na obroty
    Po dodaniu gazu zanim wszedł na pełne obroty dwa razy go przydusiło i z tłumika wydobywa się niespalone paliwo traktorek stał przy ścianie blaszanej garażu i był mokry ślad.
    Dalej już nie kręciłem jest jakaś metoda regulacji gaźnika, bo sądzę ze tu może być przyczyna małe kosiarki po prostu zawożę do serwisu a tu jest problem.
    Co do modelu silnika: 29N707 Typ 1129-E2 jak Masz jakąś instrukcję regulacji zaworów to byłbym wdzięczny warto by sprawdzić.
  • Poziom 27  
    Ja ci powiem tak, miałem ciekawy przypadek z tego typem gaznika który jak twój posiadał elektrozawór, również prychał po rozgrzaniu, a przyczyna była prosta, odkręciła sie śrubka z kabelkiem masowym od regulatora napięcia który sterował tym elektrozaworem, po dokręceniu masy silnik zaczął pracować równo. Był to agregat prądotwórczy.
    Sprawdz jeszcze zanim zaczniesz kręcić w zaworach klin koła zamachowego, jak będzie ścięty to też będą takie objawy.
  • Poziom 8  
    Dzięki za rady i schematy problem tkwił w źle wyregulowanym gaźniku.

    Zamykam temat.