Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Sony Cyber-shot DSC-W350 - nieostre, prześwietlone zdjęcia

czoperus1 30 Oct 2011 15:53 3047 4
Optex
    czoperus1
    Level 10  
    Drodzy koledzy w związku z tym że jestem kompletnym laikiem proszę Was o pomoc.
    Przejrzałem kilka tematów lecz nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie i mój aparat pytania. Po mocno zakrapianej imprezie aparat zaginą, wypadł i został znaleziony na dworze na następny dzień, mógł twardo upaść... raczej na pewno upadł na kostkę brukową i raczej na pewno trochę został zmoczony,(deszcz padał wcześniej). Proszę doradźcie czy jest sens cokolwiek z nim działać, czy odrazu zutylizować. Nadmieniam że wszystko oprócz brzydkich zdjęć działa wzorowo, ostrość i kolory na wyświetlaczu, bez zarzutu, przy lekkim wciśnięciu widać jak łapie ostrość, wszystko tutaj działa jak należy, do czasu pstryknięcia foty i zapisu. załączam dwa zdjęcia.
    Z góry dziękuję za pomoc.

P.S. Właśnie sprawdziłem filmy, i nagrywa idealnie !! Czy to jest znak że optyka i matryca są ok ??? Tylko problem ze zdjęciami...
  • Optex
    WS38
    Level 13  
    Być może jest to skutek upadku, lub też kwestia zamoczenia.
    Mój aparat miał podobne objawy, które ustąpiły a przynajmniej na razie się nie objawiają.
    Jedyne co zrobiłem, to wysuszyłem aparat i oczyściłem dokładnie obiektyw oraz miejsce, gdzie znajdują się czujniki mierzące natężenie światła. Takie małe otworki, ale bardzo ważne.
    Na razie pomogło.

Acha sprawdź też czy przypadkiem nie ustawiłeś ręcznie większej ekspozycji.
  • Optex
    bezum1
    Level 23  
    Witam !