Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Onkyo TX-NR807 - brak dzwięku, sieci Lan

adamaxtychy 30 Paź 2011 21:35 13002 25
  • #1 30 Paź 2011 21:35
    adamaxtychy
    Poziom 8  

    Witam
    Mam pytanie do użytkowników amplitunera Onkyo TX-NR807, czy zdarzyło się wam tak, że amplituner nie przekazywał dzwięku na głośniki?
    Mam ten sprzęt od 25 miesięcy, kupiony w autoryzowanym punkcie w Polsce.
    Dziś rano mam następujące objawy:
    1. brak dźwięku na głośnikach
    2. brak sieci lan (wyszarzane sterowanie amplą po sieci, brak sieci i brak upgradu firmware)
    3. podłączenie mikrofonu audysey powoduje zwis sprzętu w drugim kroku procedury.
    Proszę o pomoc.
    Na forach w USA wyczytałem, że to się bardzo często zdarza. Czasami pomaga twardy reset (u mnie nie zadziałał), a czasami konieczna jest wymiana płyty głównej amplitunera.
    Podobno problem jest znany w ONKYO i w USA chyba nawet zrobili z tego pozew zbiorowy.

    0 25
  • #2 11 Lis 2011 12:30
    adamaxtychy
    Poziom 8  

    W poniedziałek zawiozłem go do serwisu.
    Dzięki temu, że był z polskiej dystrybucji i zarejestrowałem go ma 3 lata gwarancji.
    Zobaczymy, co serwis wykombinuje.

    0
  • #3 05 Sty 2012 17:39
    enrike4
    Poziom 10  

    Witam !
    I co powiedzieli w serwisie.
    Udało się naprawić?

    0
  • #4 12 Sty 2012 00:12
    jotubyl
    Poziom 8  

    Witam i da się to gdzieś naprawić miałeś zepuste tylko hdmi i sieć czy przez zwykłe porty też nie było dźwieku

    1
  • #5 24 Sty 2012 22:29
    pinguins
    Poziom 11  

    Witam i jak po odebraniu sprzętu z serwisu zdiagnozowali usterkę??co to było?

    1
  • #6 07 Lut 2012 23:11
    kk77
    Poziom 1  

    Cześć,
    Mam identyczny problem i takie samo pytanie. Czy już wiadomo co się stało i czy udało się naprawić?
    Z góry dzięki za szybką odpowiedź.

    0
  • #7 08 Lut 2012 21:31
    Qawel
    Poziom 1  

    Witam,

    Również mam taki sam problem sprzęt zakupiłem 30.05.2010 i od tygodnia niedziała. Zawiozłem 2 dni temu do serwisu i czekam na telefon. Znalazłem informację na formach amerykańskich że ONKYO TX-NR807 ma wadę fabryczną.

    0
  • #8 21 Lut 2012 23:33
    demagic
    Poziom 1  

    Witam, podłączam się pod temat, jakie dalsze wieści?

    0
  • #9 12 Mar 2012 17:03
    adamaxtychy
    Poziom 8  

    Sprzęt trafił w grudniu po "naprawie" w serwisie autoryzowanym ONKYO.
    Serwis stwierdził "reset kondensatora" - cokolwiek to znaczy.
    W sobotę sprzęt zmowu odmówił posłuszeństwa tzn. Identyczne objawy jak wcześniej (brak dzwieku, brak LAN, zawieszenie na kalibrscji Audigy).
    Prosze o kontakt na priv innych użytkowników tego modelu mających takie objawy.
    Na zagranicznych forach piszą, ze ONKYO przyznało sie do błędu konkstrukcyjnego i wymiania na sprzęt bez wad.

    0
  • #10 01 Kwi 2012 14:33
    adamaxtychy
    Poziom 8  

    20 marca ampla poszła ponownie do serwisu.
    27 marca wróciła - wymiana płyty głównej.
    Zobaczymy czy to wystarczy już na dłużej?
    BTW, czy to oznacza, że mam znowu 3 lata gwarancji na ten element?

    0
  • #11 09 Sie 2012 14:42
    bartkedz
    Poziom 9  

    Witam

    Też mam ten sam problem (oczywiście po gwarancji). Czytam i czytam różne fora no i: na AFV forum piszą że jakaś akcja w stanach jest z tym problemem, Onkyo USA zajmuje się tylko Candą i USA (i rzeczywiście tam mają nawet osobną linie telefoniczną dotycząca tego problemu). W naszym serwisie nic nie wiedzą o żadnej akcji.
    Czy ktoś wie coś więcej, co można zrobić?

    pozdrawiam

    0
  • #12 13 Sie 2012 10:08
    depeszek
    Poziom 2  

    Mam ten sam problem - 4 miesiące temu serwis odblokował mi (odpłatnie) płytę główną, dziś problem pojawił się znowu...

    Ktoś ma jakieś wiadomości przydane w tej sprawie?

    0
  • #13 11 Wrz 2012 22:25
    marcin1812
    Poziom 2  

    Ja mam wiadomości jak (nieodpłatnie) usunąć problem ;)

    Płytka nie wytrzymuje długotrwałego nagrzania. Albo jakieś elementy tracą swoje właściwości, albo następują jakieś mikropęknięcia, tudzież zimne luty.

    Okazuje się, że po nagrzaniu, problem znika (!)
    Wystarczy zatem przed włączeniem... podgrzać płytkę ;)

    Zresztą tutaj wszystko widać:
    http://youtu.be/Ki0OJoxH6yQ

    Pozdrawiam,
    Marcin

    ps. Na początku używałem suszarki, ale teraz wbudowałem te halogeny. Zobaczymy jak toto będzie działać. Jeśli będzie coraz gorzej, to kupię Yamahę RX-A3010, a firmie Onkyo podziękuję na dłuuuuugo.

    0
  • #14 12 Wrz 2012 07:53
    depeszek
    Poziom 2  

    To działa!!!

    Marcin, jesteś wielki....

    Przed chwilą wysunąłem trochę sprzęt z szafki, podmuchałem 2 minuty suszarką przez otwory wentylacyjne znajdujące się bezpośrednio nad tą płytką i...gra jak ta lala! ;D

    Ciekawe, na jak długo pomoże...:D

    0
  • #15 12 Wrz 2012 09:54
    marcin1812
    Poziom 2  

    Hahaha :) Może powinienem otworzyć konto i zbierać na nie 10% kwoty którą żąda sobie Onkyo za naprawę tego badziewia? :)

    To pewnie będzie działać do momentu gdy płytka się znowu ochłodzi - a więc do wyłączenia. To zapewne jest jakieś mikropęknięcie i ścieżka po oziębieniu kurczy się, tracąc styk.
    Wstaw sobie takie trzy halogenki po 20W, u mnie póki co śmiga aż miło i wcale nie muszę zbyt często ich włączać :)
    Bo suszarka to trudna sprawa. Masa huku, trzeba sprzęt odsuwać no i trochę śmiesznie to wygląda. U mnie byli znajomi jak jeszcze nie miałem halogenów i stosowałem patent suszarkowy.
    Nie muszę mówić jaka polewka była :P

    Pozdrawiam,
    Marcin

    0
  • #16 13 Wrz 2012 09:51
    bartkedz
    Poziom 9  

    U mnie, "na razie", działa patent z wcześniejszym włączeniem. Włączam sobie radyjko, oczywiście nie działa, i po jakichś 5 minutach (jak się nagrzeje) wyłączam i włączam sprzęt, i głośniki ozywają.

    Tak czy owak nie jest to zbyt komfortowe i przydałoby się gdyby ONKYO się tym w jakiś sposób zajęło.

    Pozdrawiam

    0
  • #17 18 Maj 2013 11:26
    bartkedz
    Poziom 9  

    Witam

    Czy ktoś już wymieniał tą płytkę HDMI w Polsce? Jaki jest koszt?
    W stanach widze że naprawiają za 75 dolców (z czyms dodatkowym żeby nie wystąpil ten sam problem), a u nas cisza :(
    Ktoś cos wie więcej na temat?

    0
  • #18 29 Cze 2013 00:55
    skelpie
    Poziom 1  

    Witam!
    Po przeczytaniu wszystkich informacji w sieci - stwierdzeniu, że usterka ta nosi znamiona wady fabrycznej, zgłosiłem się do EIC. Tam delikatnie zostałem spuszczony na drzewo bananowe, że coś wymyślam i nie ma takiej możliwości. Stwierdziłem,że trzeba działać wyżej - Onkyo Europe, Germany. Jeden mail i Pan z obsługi od razu zasugerował tzw. Good Will Repair po okresie gwarancyjnym.Miało to polegać na tym, że wymienią płytę HDMI a ja zapłacę za robociznę (ok. 250 zł netto) Polecił skontaktować się z EIC celem ustalenia terminu naprawy. EIC zamilkło na 3 miechy. Po kolejnym pingu do Onkyo Europa - ktoś się tam wkurzył bo następnego dnia dostałem 3 telefony od trzech różnych osób z EIC - że co się pieklę i o co chodzi. Tak jakby oni chcieli to naprawić a ja nie . Ostatecznie podesłałem sprzęcia do EIC i po 3 dniach wrócił trybiący. Mimo wszystko dzięki Onkyo Europa i EIC. Ostatecznie renoma firmy została uratowana. Tylko pozostaje niesmak, że daleeko nam Panie do tyj Europy.....

    0
  • #19 29 Cze 2013 07:23
    bartkedz
    Poziom 9  

    Cześć

    Pytanko, a te 250 za naprawę zapłaciłeś czy za friko ci zrobili?
    Tak czy tak atakuję ich :)

    Pozdrawiam

    0
  • #20 20 Sie 2013 19:47
    real_moonwalker
    Poziom 2  

    witam,
    Ja miałem ten sam problem i właśnie dziś otrzymałem naprawiony amplituner. Nic nie płaciłem. EIC niestety mnie na początku olała - nic nie wiedzą o wadzie, każdy przypadek wymaga analizy bla bla. Napisałem do Onkyo Europe i nic. Więc napisałem list do Onkyo Japan i po tygodniu dostałem maila z EIC że mam im wysłać sprzęt. Naprawa w ramach goodwill.

    pozdrawiam

    0
  • #21 20 Sie 2013 23:50
    bartkedz
    Poziom 9  

    Miałem ten sam przypadek, najpierw mnie olali, popisałem do różnych Onkyo i dzisiaj dostałem maila od naszego serwisu, że mogę im wysłać do naprawy za friko. :)

    Pisownia/ poprawiono!
    [_P_]

    0
  • #22 22 Paź 2013 23:32
    henry1002
    Poziom 10  

    Witajcie,
    Mnie też dotknął ten sam problem z TX-NR807, ale nie mam pojęcia gdzie się z tym zgłosić? Głośniki milczą i nie wyświetlają się ich ikonki. Podgrzewać nie próbowałem! Gdzie zdobyć jakieś namiary do , jak kolega ,bartkedz. pisze -"naszego serwisu" ? Mam ten sprzęt z drugiej ręki i brakuje papierów. Namiary na wymieniane kilkakrotnie EIC znalazłem w sieci, czy to jedno i to samo, czy jest jeszcze jakaś inna firma, która może pomóc?
    Pozdrawiam

    0
  • #23 23 Paź 2013 07:28
    bartkedz
    Poziom 9  

    Cześć
    Proszę oto namiary:Electronic International Commerce Sp. zo.o.ul. Łuki Wielkie 3/502-434 WarszawaTel.: +48 22 594-83-90serwis@eic.com.pl
    Pozdrawiam

    1
  • #24 28 Paź 2013 21:54
    henry1002
    Poziom 10  

    Dziękuję za namiary. Wysłałem maila, odpowiedzieli prędko, mam wysłać sprzęt, określą koszt naprawy i dalej się zobaczy, ale nic nie nadmieniali, że to jakaś typowa rzecz czy wada fabryczna. Dam znać, jak się to wszystko ułożyło, ale wyślę dopiero w listopadzie.
    Pozdrawiam

    0
  • #26 28 Lip 2014 06:29
    _PREDATOR_

    VIP Zasłużony dla elektroda

    Wykopaliska!
    Onkyo TX-NR807 - brak dzwięku, sieci Lan

    0