Witam,
W robocie fenomen, uszkodziły mi się koła pasowe na osi silnika - obrobiły się i nie ciągły. Wymieniłem je i niby wszystko ok. Jednak zauważyłem duże iskrzenie na wirniku, drugi problem to taki, że po około 1 min pracy oś wirnika jest już bardzo ciepła, że nie da się jej dotknąć. Dlatego sądzę, że przez wysoką temperaturę uszkodziły się koła pasowe które się po prostu nadtopiły.
Wstępna moja ocena to do wymiany wirnik oraz łożyska.
Co o tym sądzicie?
Stąd też pytanie jak wymienić łożysko w tym robocie. Jest ono blokowane przez blaszkę która jest na jakichś nitach chyba. Jest też opcja wymiany całej tarczy łożyskowej : Link. Jednak tarcza to 35 zł a łożysko tylko 3,5 zl.
Jak najlepiej za to się zabrać?
W robocie fenomen, uszkodziły mi się koła pasowe na osi silnika - obrobiły się i nie ciągły. Wymieniłem je i niby wszystko ok. Jednak zauważyłem duże iskrzenie na wirniku, drugi problem to taki, że po około 1 min pracy oś wirnika jest już bardzo ciepła, że nie da się jej dotknąć. Dlatego sądzę, że przez wysoką temperaturę uszkodziły się koła pasowe które się po prostu nadtopiły.
Wstępna moja ocena to do wymiany wirnik oraz łożyska.
Co o tym sądzicie?
Stąd też pytanie jak wymienić łożysko w tym robocie. Jest ono blokowane przez blaszkę która jest na jakichś nitach chyba. Jest też opcja wymiany całej tarczy łożyskowej : Link. Jednak tarcza to 35 zł a łożysko tylko 3,5 zl.
Jak najlepiej za to się zabrać?