Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zamienić dane RAW na NTFS bez ich utraty

just_kot 07 Nov 2011 14:09 5020 11
    just_kot
    Level 9  
    Witam!
    Wiem, że jest masa podobnych wątków ale żaden nie pasuje dokładnie do mojego przypadku (ale nie wiem o tym, że pasuje bo jestem amatorką:]), więc pytam:
    Mam dysk Seagate Barracuda 7200.11 1500 GB. Był on podłączony w rekorderze i nagrywane były na nim dane z kamer monitoringowych. Dysk całkowicie się zapełnił i został wymontowany z rekordera. Po zainstalowaniu go w kieszeni dysku zewnętrznego i podłączeniu do komputera (Windows xp) system nie otwiera dysku i chce go sformatować (bo ). Nie mogę go porostu sformatować bo są nim bardzo ważne dane i nie mogę go również skopiować (np przez DMDE) bo nie mam możliwości podłączenia drugiego tak dużego dysku. Czy możecie mi jakoś pomóc i krok po kroku wytłumaczyc co trzeba zrobić??
    Nie wiem czy potrzeba ale załączam plik z kopią sektorów 1-100 i zrzut okna dysku z DMDE tak jak w kilku innych postach.
    Pozdrawiam
    Jak zamienić dane RAW na NTFS bez ich utraty
    just_kot
    Level 9  
    nie wpisałam w nawiasie "(bo system plików RAW)"
    Zombek
    Level 16  
    Witam

W rekorderze można obejrzeć zawartość? Coś mi się wydaje, że sprawa jest związana z innym formatem zapisu(partycji). Na forum jest jakiś wątek o tym. Ogólnie odczytanie na PC może być niemożliwe lub będzie potrzebne specjalne oprogramowanie.

Pozdrawiam
    just_kot
    Level 9