Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

auto gubi prąd, tajny pobór prądu na postoju

09 Lis 2011 22:02 8093 9
  • Poziom 10  
    moje auto gubi prad dokładnie jest to isuzu trooper(91') ale pewnie dotyczyć bedzie każdego innego

    mnianowicie, na wyłączonym aucie po odłączeniu aku, po podłączeniu miernika szeregowo - odłączam kleme minus od aku i podłączam pod nią plus miernika a pod minus aku minus miernika, wskazuje pobór prądu około 0.17 A, ( powinno być max 30 mA), nastepnie wyłączam po kolei bezpieczniki i wtykam spowrotem żaden z nich nie powoduje zmniejszenia poboru prądu. w momencie podłączenia aku klika przekażnik centralnego zamka ale odłączenie jego tez nie zmniejsza poboru, inne przekazniki tez nie powodują poprawy po odłączeniu
    pobór jest tak duży ze auto po 30 godz nie ma nic prądu, nic a nic
    może ktos ma jakis pomysl jak to zbadać nie wypruwajac calej instalacji??

    Proszę poprawić pisownię! Mod.[CameR]
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 22  
    Spróbuj odłączyć alternator (gruby przewód) i zmierz wtedy pobór prądu.
  • Poziom 10  
    po odłączeniu rozrusznika i alternatora jest to samo, musze odłanczać aku jak zostawiam go na dłużej
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 15  
    To w takim przypadku należy wziąć do ręki amperomierz cęgowy DC i sprawdzić poszczególne obwody (czyli drogę którędy płynie te 1,7 A). Wprawny fachowiec znajdzie usterkę w kilka minut.
  • Poziom 10  
    no właśnie że byłem u mojego doktora od miernika i nikomu się nie chce grzebac godzinami i pruc instalacji, kazdy radzi jakies pierdoly ale zeby kupic wiekszy aku,
    albo mowi ze chce 30 za godzine i sie bedzie bawil ze 2 dni.....

    Dodano po 1 [minuty]:

    mikomir napisał:
    To w takim przypadku należy wziąć do ręki amperomierz cęgowy DC i sprawdzić poszczególne obwody (czyli drogę którędy płynie te 1,7 A). Wprawny fachowiec znajdzie usterkę w kilka minut.


    a jak bys sie za to wziol ile bys mnie skasowal?? , moze mi sie oplaca jechac do Piły:)
  • Poziom 10  
    okazuje sie ze to radio pobiera mase pradu w stanie na off, bierze 0.17A, cala instalacja auta pobiera 14mA, czyli znalazlem
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    zmienilem pobor byl 0.17A a po odlaczeniu radia 14mA
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    mam normalnie przewod przed stacyjka, zawsze bylo dobrze mozliwe ze sie przepalilo w trakcie glosnego odsłuchu bo dawniej było dobrze, teraz bedzie trzeba za stacyjka zrobic a radio to alpine i gra dobrze

    słyszalem cos takiego ze sie palą koncowki mocy i powoduja zwarcie, jak jest wylączone radio bierze prad