Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Passat b5 1999r. 1.9 tdi kombi - zablokowane drzwi.

bartek 00011 12 Nov 2011 15:36 8829 9
  • #1
    bartek 00011
    Level 2  
    Witam. Mam pytanie w moim pasku b5 zablokowaly sie tylnie prawe drzwi, w zaden sposob nie moge ich otworzyc. Centralka otwiera wszystkie drzwi oprocz tych jednych. Co mam zrobic. Prosze o pomoc :cry:
  • #2
    ladamaniac
    Level 39  
    Primo po pierwsze, czy ma podwójne ryglowanie? Najpierw sprawdzasz przewody w przelotce gumowej w tylnych drzwiach. Jeśli ok, ściągasz schemat np. z elektrody i na wtyczce sprawdzasz, czy jest zasilanie i masa. Jak jest ok sprawdzasz ciągłość przewodów sterujących. Jeśli ok delikatnie ściągasz tapicerkę i podajesz napięcie "na krótko" bezpośrednio na siłownik. Pewnie to nic nie da, bo padł silniczek, wtedy ściągasz zdjęcia z neta wnętrza zamka. nawiercasz otwór w miejscu sprzęgięłka silniczka i powoli dwoma cienkimi śrubokrętami przekręcasz aż do odblokowania.
  • #4
    kokos_bp
    Level 17  
    Zapewnie nie sprawdzisz kabli w przelotce, bo masz zamknięte drzwi. Przy próbie otwarcia słychać jakieś trzaski w okolicach zamka? Szyby elektryczne działają?

    Czasami drzwi się blokują, gdy linka od klamki jest za mocno naciągnięta. Ale chyba nikt w nich nie grzebał?
  • #5
    bartek 00011
    Level 2  
    Panowie mam na oku zakup passata b5 2.5 tdi ma przejechane 240tys. co o tym silniku myslicie dodam ze auto jest z holandii.Prosze o porady
  • #6
    trans-serwis
    Level 39  
    Ja osobiście bym ci odradzał zakup tego silnika.
  • #7
    bartek 00011
    Level 2  
    Dlaczego kolego
  • #8
    damdam

    Level 34  
    bo to największy niewypał tego koncernu :) a jeszcze jak w automacie - to już w ogóle studnia bez dna.
  • #9
    trans-serwis
    Level 39  
    2,5 Tdi + multitronik masakra
  • #10
    carot
    Level 26  
    bartek 00011 wrote:
    b5 2.5 tdi

    Nie dość, że B5, to 2.5 :D Porażka. Silnik jedzie na opini niezniszczalnego 1.9TDI wśród klientów, ale wielu mechaników, wolało by pucować kanał na błysk, niż coś robić przy nim. Do tego notorycznie jeb*ące się wałki rozrządu, padające pompy oleju. No i dość droga wymiana tegoż rozrządu. V6 końcu. Uwierz mi, robiliśmy silnik w takim, będziesz częstym klientem w warsztacie.
    bartek 00011 wrote:
    ma przejechane 240tys

    Czyli w sam raz, żeby zaczął się rypać.