Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki kocioł gazowy wybrać

14 Lis 2011 19:18 19093 35
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich proszę o pomoc w wyborze kotła gazowego. Szukam kotła gazowego na 80m/k nie znam się w ogóle. Wyczytałem że są z zamknietą komorą spalania i z otwartą komorą spalania oraz z zasobnikiem na ciepłą wode oraz bez zasobnika. Sprawa wygląda tak: mieszkam razem z rodzicami tyle że ja mieszkam na poddaszu a rodzice na parterze.W tej chwili mamy wspólny piec gazowy na cały dom czyli jakies 200m/k z otwarta komorą spalania i z zasobnikem na 100l. Ale najwyższy czas się usamodzielnić i zamontować swój własny piec gazowy, no i tutaj stoje nad dylematem jakie piec wybrać. W tej chwili rodzice mają Vissmana vintoped 100. A ja myślałem nad vaillantem ale nie wiem jaki. I pytanie jezeli chciałbym z otwarta komorą spalania to muszę sie podłączyć z piecem pod inny komin? Bo posiadam w domu dwa kominy, z czego ten pierwszy jest już zajety przez rodziców piec. Czy wybrać z zamkniętą komorą spalania. No i jeszcze jedno, czy piec z zasobnikiem czy bez. W tej chwili mieszkam z żoną, ale w przyszłości to na pewno się zmieni. Ja mieszkam w Wielkopolsce, czy orientuje sie ktoś jakie koszty ponosi sie za podłaczenie kolejnego pieca gazowego? oraz licznik. Chodzi mi o to, żeby nie ponosić dużych kosztów. Aha, i jaki mocny piec by musiał byc na te 80m/k, poddasze ocieplone. Proszę o opinie i porady, pozdrawiam.
  • Specjalista - systemy grzewcze
    Kondensacyjny 2-funkcyjny z zamkniętą komorą spalania. Do tego zestaw kominowy koncentryczny (rura spalinowa w rurze zasysającej powietrze).