Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Magnum 480 e-tech silnik przerywa i pali po 40 litrow

15 Lis 2011 18:54 6958 5
  • Poziom 8  
    witam. mam powazne problemy z Renault magnum 480 z 2002 roku.nie znalazlem nic na forum wiec zakladam nowy temat. auto pali po 38-40 litrow na prasie PL-FIN wiec jest tragedia.
    zapala normalnie jest silna ale kopci czarnym dymem i czasami silnik zaczyna przerywac i na wyswietlaczu zapala sie napis
    ,,ZJAZD DO WARSZTATU" i pali sie wtrysk. z komputera spisalem kody usterek EECU 0 00190 02 015 , 0 00655 08 004.kody te wyswirtla
    w tym 2 pod menu DIAGNOZY bo w defektach wykrytych nie ma nic. mam nadzieje ze ktos mi podpowie od czego zaczac i gdzie szukac pomocy.
    przy okazji moze ktos wie co oznaczaja bledy intardera bo tez nie dziala a wyswietla bledy 0 040 13 10 126 , 0 04029 04 126 ,
    0 04017 00 001 mam tez mase bledow VECU czyba 9 i nie wiem czy to tez istotne i ma wplyw na prace silnika. za wszelkie informacjie
    i podpowiedzi bardzo dziekuje.
  • Poziom 8  
    witam sorki za posta pod postem ale moze sie ktos zlituje i cos podpowie. Magnum nie chce sie polaczyc ani z texą ani z kompem w serwisie. serwis stwierdzil ze walnieta pompa zasilajaca. pompa zmieniona wtryski zrobione a magnum chyba jeszcze slabsze... jeszcze przerywac nie zaczela ale pali bez zmian 40litrow i nie wazne czy jade szybko czy wolno z 24 czy 12 tonami pali tyle samo. POZDRAWIAM
  • Poziom 39  
    Czy czujnik ciśń. doładowania sprawdzony?
  • Poziom 2  
    Witam, mi wyskakują takie błędy EECU i trzy kropki czyli EECU ... , następny to EECU 0 00098 03 005, ASTR 0 00132 00 001, VECU 0 00639 09 038, INTA 0 04015 02 017, EBS 0 00520 09 005. Dziwny odgłos silnika w zakresie od 1200 do 2000 obrotów i jak go przytrzymuje na takich obrotach to wyskakuje mi pilna naprawa ale żadnego kodu do tego nie ma. auto bardzo słabe i duże spalanie przy tym. wie ktoś może coś na ten temat?
  • Poziom 8  
    witam. mozliwe ze zaczynam sobie radzic ze swoim poblemem p.t. MAGNUM ;-)
    nie wystepuje juz blad eecu 0 00190 02 015 po tym jak wymontowalem i naprawilem instal. el. silnika.Zwieraly sie ze soba przewody czujnika plozenia walu. auto przestalo przerywac ale nadal sporo pali.blad eecu 0 00655 08 004 pali sie jeszcze czsciej po regeneracji wtryskow, czekam na regeneracje pomp PLD i mam nadzieje ze bedzie ok.jeszcze zastanawiam sie nad zmiana tlumika bo jak turbo daje cisnienie to strasznie gwizda(bankowo tlumik juz przebadane)
    , moze jest troche przytkany.
    mimo malego zainteresowania tematem bede informowal o postempach, moze kiedys cos to pomoze innemu szczesliwemu posiadaczowi MAGNUM

    wesolych swiat :D
  • Poziom 11  
    Sprawdź ciśnienie doładowania.
    Sprawdzić wtryskiwacze i pompy jednostkowe.
    Przy zdemontowaniu pompy sprawdzić krzywkę z jej napędu na wałku rozrządu.