Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Szukam instrukcji obsługi tokarki model TUA-25,

23 Lut 2003 09:58 6080 5
  • Poziom 17  
    Witam.
    Szukam instrukcji obsługi tokarki model TUA-25.
    Jeżeli ktoś może wie mniej więcej co to jest lub ma nawet taką tokarkę i instrukcję do niej.
    Zależy mi na zdjęciu i ewentualnym wyposażeniu tej tokarki.
    Proszę o kontakt.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    no tak !!! - tokarka nadaje się na forum Warsztat :D :D :D

Tak ogólnie - robiłem w życiu na różnych tokarkach - nie mam doświadczenia ( dużego ) - ale generalnie do urządzeń profesjonalnych ( chyba tokarka do takich należy ) nie ma instrukcji. To podobnie jak z opisem działania młotka - do wszystkich rodzaji jest jedna zasada a instrukcji nie ma.

Niedawno kupiłem oscyloskop i stacje lutowniczą - tam instrukcja to cztery słowa: For profesional use only !

Niemniej poszukam - może coś mi się uda znaleźć.
  • Poziom 17  
    dzięki za odpowiedz, masz racje ten kto nie zna młotka niech kupi sobie instrukcje do niego, brawo!!! chodzi mi o to że kupiłem takiego złoma i nie wiem do końca co do czego slużi i czy jest ona total kompletna, ponieważ wizualnie jakby czegoś do niej brakowało, apopos wiem do czego jest tokarka - pisze to na przyszłość żeby mi nikt tego tutaj nie tłumaczył, i jeszcze jedno na jakim formum miałem napisać o tokarce - warsztat to chyba lepiej niż RTV albo elektronika samochodzowa.
  • Poziom 42  
    To raczej szukaj jakiś ksiązek na temat obróbki skrawaniem a nie manuala do tokarki,