Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nagłośnienie do zespołu muzycznego za 3000zł

wikary1 16 Nov 2011 15:51 4329 35
    wikary1
    Level 9  
    Witam. Chciałbym kupić sprzęt do zespołu muzycznego, w tym zespole znajduje się gitara basowa, elektryczna, perkusja i klawisze Jestem zielony w tych sprawach więc liczę na fachową pomoc. Kasy mam 3000 zł pomóżcie coś wybrać taniego i w miarę dobrego na początek.
    dj_maty
    Level 24  
    Witaj!
    Potrzebujesz tylko kolumny i wzmacniacz, czy także mikser i omikrofonowanie? Czy w grę wchodzi sprzęt z drugiej ręki?
    wikary1
    Level 9  
    sprzęt z drugiej ręki może być. Kolumny, wzmacniacz, mikser i mikrofony wszystko chciałbym kupić
    dj_maty
    Level 24  
    Będzie bardzo ciężko, a nawet bardziej niż bardzo :(. Na jak dużych salach gracie. Sprzęt ma być na jakieś koncerty, występy, czy na próby w garażu?
    Jeśli gracie "garażowo" ewentualnie amatorskie koncerty, powinien Wam wystarczyć taki zestaw.
    http://allegro.pl/kolumny-300w-ldm-wzmacniacz-smx12-ldm-katowice-i1927648631.html
    Nie mam ile macie wokali, ale jako takie minimum jako mikrofon to polecam Audix'a F50.
    wikary1
    Level 9  
    nie sale małe. A sprzęt to na choinki wesela andrzejki. takie imprezy na max 200 osób. Wokali to będzie 2-3 dzięki za fatygę
  • Helpful post
    sebap
    Level 41  
    wikary1 wrote:
    Kolumny, wzmacniacz, mikser i mikrofony wszystko chciałbym kupić.....nie sale małe.....na max 200 osób. Wokali to będzie 2-3

I to wszystko za 3000 8-O. Takie rzeczy to tylko w Erze. Z tym, że Ery już nie ma ;). Dołóż do tego drugie tyle to się coś pomyśli. Za 3000 to nawet mikrofonów i miksera nie kupisz.
  • Helpful post
    dj_maty
    Level 24