Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Midlum 180 dci bardzo cieżko odpala.

17 Lis 2011 20:21 7462 2
  • Poziom 1  
    Witam zacznę od tego ze przeszukałem forum internet i nie mogę zlokalizować usterki.

Jestem kierowcą i posiadam Renault Midlum z 2002 roku z silnikiem 180 dci o masie całkowitej 16 ton.

Autko sprawia dużo problemów od początku ale naj większą zagadką jest odpalanie,
    rano musze dać trochę samostartu i pokręci chwilkę i zapali ale jak się już zagrzeje wystarczy ze zgaszę silnik na 5sekund i żeby odpalić kręcę rozrusznikiem różnie od 5 do nawet 15s i zaczyna łapać i odpala.

Dodam ze aq sa nowe i pompka paliwa wymieniona na orginalnego bosha

Mi to wygląda jak by paliwo uciekało z pompki i gdy chcę odpalić musi napompować paliwa dopiero zapala. Mechanicy się głowią w firmie przeglądają co się da i nikt nie rozumie co się dzieje bo autko normalnie jeździ,komputer wyświetla błąd wtrysku ale to już było jak normalnie odpalała.

Jeżeli ktoś spotkał się z takim problemem i może pomóc to będę bardzo wdzięczny za rade.

Pozdrawiam Paweł
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Paczusss napisał:
    Jestem kierowcą i posiadam Renault Midlum

Jeśli jesteś też i właścicielem tego auta to niestety oddaj auto do serwisu. Do sprawdzenia są wtryskiwacze (przelewy) zawór bezpieczeństwa, oraz podwójny zawór proporcjonalny, nie licząc ewentualnych usterek np. jakiegoś czujnika prędkości obrotowej.
    Częstą przyczyną jest spadek ciśnienia na szynie CR (najczęściej winne są wtryskiwacze oraz zawór bezpieczeństwa, np. łuszczenie się wewnątrz rozdzielacza blokowało zawór bezpieczeństwa) pompka zasilająca ewidentnie przoduje w tej awarii ale podobno założona nowa :)
  • Poziom 18