Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

1 antena Cyfry+ na dwa pokoje w jednym tuner z możliwością nagrywania?

papuasss 18 Nov 2011 15:19 2772 5
    papuasss
    Level 9  
    Witam,
    zamontowali mi Cyfrę+: antenę i dwa tunery bez możliwości nagrywania w dwóch pokojach z multiroomem, który wyłącza się co 6h: mniejsza skrzynka Sagemcom DSI87 CPL, większa skrzynka Philips DV3. Z anteny wychodzą dwa odzdzielne kable do tych tunerów i więcej gniazd w antenie nie ma.

Chciałbym w jednym pokoju zorganizować możliwość nagrywania z timerem w HD - obojętne czy na pendrive'a czy USB HDD czy HDD - najlepiej jak najtaniej, jeśli nie ma znacznej utraty jakości.
    Do 500zł chciałbym to nagrywanie timerem jakoś zorganizować, jestem totalnie zielony w temacie, poradźcie co kupić i jak to połączyć.
    Z góry dziękuję!
    andpol 33
    Level 38  
    Poczekać na nowe oprogramowanie do Sagemcoma, umożliwiające nagrywanie na zewnętrzny dysk. Jest obiecane i ma być wkrótce. Właściwie to już jest opóźnienie, bo miało być parę dni temu.
    Radoslaw88
    Level 13  
    Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale poszukujesz tunera z możliwością nagrywania?
    Ja posiadam Opticum HD x403p - Jest tam możliwość ustawienia timera dla nagrywania. Z tego co wiem bez większych problemów radzi sobie z dyskami USB o dużych rozmiarach (Ja sam nagrywam na pendrive). Tuner posiada slot kart CONAX ( jest to slot programowalny czy jakoś tak). Po wgraniu nowego softu jest możliwość obsługi kart cyfra+ (z tego co wyczytałem). Tuner ma jedną wadę raz na jakiś czas się zrestartuje ( w moim przypadku raz na 2-3 dni). Koszt tunera około 300zł. Nic innego nie mogę polecić ponieważ nie używałem nic innego. I do tego jakiś splitter bezprzewodowy (żeby nie wyłączało się co 6h, bo rozumiem że tylko jedna karta przestaje być aktywna po 6h?). Wszystko to może wyjść trochę powyżej 500zł.
    User removed account