Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Philips,Saeco, SUP016, napis Ventilate

19 Lis 2011 07:32 7052 10
  • Poziom 11  
    Witam.

    Posiadam ekspres do kawy Saeco SUP016, w którym po załączeniu na wyświetlaczu pokazuje się napis VENTILATE. Co oznacza ten napis i co może być przyczyną nie działania ekspresu.
  • Poziom 14  
    Ten komunikat informuje o konieczności odpowietrzenia ekspresu.
  • Poziom 11  
    Dzięki za podpowiedź. Spróbowałem odpowietrzyć, ale niestety nic się nie dzieje. Oprócz tego nie mogę wejść w tryb programowania.
  • Poziom 14  
    Co to znaczy "nic się nie dzieje"? ........a niby co miało by się dziać?
  • Poziom 11  
    Żaden z przycisków nie działa , żeby załączyć odpowietrzanie.
  • Poziom 14  
    Jeżeli po wciśnięciu przycisku podawania gorącej wody nic się nie dzieje to prawdopodobnie uszkodzona jest pompa lub ( co gorsze) elektronika.
    Więcej informacji na priv.
  • Poziom 11  
    Pompe sprawdziłem jest OK.
  • Poziom 14  
    Wygląda na elektronikę. A da się wejść w tryb diagnostyczny?
  • Poziom 11  
    Tak jak pisałem wcześniej, żaden z przycisków nie działa. Jedyny przycisk jaki funkcjonuje to załączenie ekspresu. A tak w ogóle jak się wchodzi w tryb diagnostyczny?
  • Poziom 9  
    Witaj,

    z tego co zrozumiałem, ekspres jest zapowietrzony, a mianowicie ma problem z poborem wody. Jeśli nie da się go uruchomić, najprawdopodobniej nie był odkamieniany systematycznie. Jest to typowy objaw, gdyż często do maszyn jest stosowana woda mineralizowana, a jest ona niestety wzbogacona w minerały (wapień), które wpływają negatywnie na zakamienianie ekspresu. W tej sytuacji proponuję zadzwonić na specjalną infolinię (nr: 00800 3111 318). Konsultant chętnie odpowie na Twoje pytania.

    Pozdrawiam,
    Ekspert Philips Saeco.
    _____________________
    Ekspert Philips Saeco, udzielam porad i odpowiadam na Państwa pytania dotyczące ekspresów do kawy Philips Saeco. Zapraszam do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego.
  • Poziom 11  
    Witam.

    Po przeprowadzeniu procedury czyszczenia ekspresu wszystko wróciło do normy.