Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gigantyczna ilość błędów FEC na linii VDSL2 w Netii

elektronik123456789 07 Lut 2012 21:52 15359 77
  • #61 07 Lut 2012 21:52
    Kiko_1
    Poziom 17  

    Log kolego wyciągniesz (masz coś a'la event log) ale bardzo skromnie to tam jest opisane i zbytnio w sumie nic z niego nie wynika.
    Co do testów routera zapraszam kolego do tego tematu
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=10510203

    Tam troche mocniej poruszamy temat różnic, sprzętu i ogólnie magicznej firmy Netia ;)

    Poza tym zapomniałem dodać, że główną przyczyną jaką udało nam się wykryć jest po prostu PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA, która to widocznie tak mocno tłumi transfer i ping...

  • #62 09 Lut 2012 15:28
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #63 09 Lut 2012 15:32
    Kiko_1
    Poziom 17  

    Kolega pytał o pingi, źle się wyraziłem w swojej wypowiedzi, za moment ją poprawię ;)

    Co do błedów u mnie pomogło podbicie linii o 3db i teraz śmiga elegancko ;)

  • #64 28 Lut 2012 17:12
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #66 01 Mar 2012 15:21
    domek222
    Poziom 14  

    Może to być związane z wprowadzeniem wersji v2.

  • #67 01 Mar 2012 19:35
    elektronik123456789
    Poziom 21  

    Albo dużo wpływało informacji o ich niestabilnej pracy i po prostu zostały wycofane. Ciekawe jakiego dostawcę wybrałaby Netia, gdy za jakiś czas po prostu te nasze Technicolory nie będą dostępne. Może sprzęt innego producenta byłby mniej zawodny ...

  • #68 06 Mar 2012 22:32
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #69 15 Mar 2012 22:25
    jannaszek
    Poziom 39  

    Witam.
    Więc ja mam to samo, losowe restarty rutera- Technicolor.
    Nie wiem co teraz zrobić, bo umowy jeszcze nie klepnąłem- technicy siedzą już 2 tygodnie i są bezsilni.
    Netię to chyba przerosło..
    Dobrze, że znalazłem ten temat i chyba im podziękuję.

  • #70 22 Mar 2012 22:59
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #71 30 Mar 2012 20:35
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #72 28 Lut 2013 09:38
    misiek3510
    Poziom 9  

    Rozwiązałeś temat tych błędów?

  • #74 09 Mar 2013 17:13
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #75 09 Mar 2013 19:34
    domek222
    Poziom 14  

    stefanx8 napisał:
    Powodem błędów, oraz dwa razy większego pingu jest opcja telewizji, poprosiłem aby wyłączyli mi na jakiś czas tv (i tak nie korzystam) i są parametry tak jak było kiedyś na adsl i oczywiście zero błędów FEC !


    Ja teoretycznie mam sam internet VDSL, ale od początku mam dziwne podejrzenia jakby ta telewizja jednak była...

    Jak ustalić czy na pewno mam wyłączoną TV? Zadzwonić i zapytać. I tak nie mam Netia Playera więc nie jestem w stanie jej oglądać oraz oczywiście za nią nią płacę.

    Mam sam internet i także mam dużo błędów.


    Zadzwoniłeś, poprosiłeś o wyłączenie TV i jest lepiej?


    W zakładce połączenia sieciowe u mnie wygląda to podejrzanie, czy ktoś z NS i TV mógłby wstawić swój zrzut?

    Ostatnie boje opisałem w tym temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2161371-1200.html

    Wrzucam parę screenów:

    Gigantyczna ilość błędów FEC na linii VDSL2 w Netii Gigantyczna ilość błędów FEC na linii VDSL2 w Netii Gigantyczna ilość błędów FEC na linii VDSL2 w Netii Gigantyczna ilość błędów FEC na linii VDSL2 w Netii

  • #76 13 Mar 2013 12:41
    1945275
    Użytkownik usunął konto  
  • #77 20 Mar 2013 13:40
    domek222
    Poziom 14  

    stefanx8 napisał:
    Ja dzwoniłem kilka razy, na samym początku miałem bez limitu (ok 80mb/s) ale były restarty modemu (technicolor) po wizycie techników, przepinaniu linii itp. zdecydowali sięna ograniczenie transferu do 50mb , restarty ustały, ale ciągle mnie wnerwiał wysoki ping no i te błędy, więc ponownie telefon i Pan na "centrali" zmieniał mi różne konfiguracje połączenia (adsl,vdsl , coś tam jeszcze) no i gdy wyłączono opcję TV to ping zmalał a błędy znikły, poprosiłem aby tak na razie zostawił, bez zmian w umowie.


    Hmm pytałem i powiedziano mi, że nie można wyłączyć TV.

    Masz na pewno nadal VDSL?

    Możesz wrzucić jakieś screeny z routera i testy prędkości internetu?


    Na tej infolinii nic nigdy się nie da... Trzeba drążyć drążyć i gdy raz na ruski rok trafi się na kogoś odpowiedniego coś uda się załatwić...


    Mam Netia Spota i VDSL bez podbicia zrywał, z podbiciem do 9 SNR także zrywał. Podbili mi w końcu do 12, ale to także zmienia profil z 100 na 50 i wtedy mam upload maksymalnie 2,5 Mbit, a to zło bo od niedawna Netia puściła wysyłanie na 5 Mbit...

  • #78 21 Mar 2013 07:13
    1945275
    Użytkownik usunął konto