Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Toshiba satelite L300 wolny i niemożliwość defragmentacji.

20 Lis 2011 18:37 2884 12
  • Poziom 12  
    Witam, moje problemy z tym komputerem polegają na tym że, podczas włączania pasek ładowania przebiega zawsze ok. 53 razy. Wg. mnie jest to strasznie długo, nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje ponieważ przeprowadziłem już chyba wszystkie możliwe operacje przyspieszające system, tzn. czyszczenie cclaeanerem, wyrzucenie niepotrzebnych programów z autostartu, wywalenie wodotrysków i większości efektów graficznych w stylu bocznego paska itp. czyściłem i defragmentowałem także rejestr. Niestety to wszystko przyspieszyło trochę komputer po włączeniu, ale czas uruchamiania jest praktycznie taki sam. Dołączam log z hijackthis bo ja niestety się na nim nie znam. Drugim problemem jest to że nie mogę zdefragmentować go żadnym programem. Niby wszystko jest ok, defragmentuje się, lecz przy 10% staje a po jakimś czasie komputer zawiesza się całkowicie i trzeba go zrestartować. Kiedy próbowałem przeprowadzić sprawdzanie dysku podczas włączania komputera (właściwości C i sprawdź) wszystko zatrzymywało się przy 18% i nic się nie działo przez 5 godzin. Specyfikacja komputera: Intel pentium dual-core 1.86Ghz, 2 Gb RAM, dysk toshiba 150Gb. Czy pozostaje jakieś rozwiązanie oprócz formatu? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    Cytat:
    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 17:52:04, on 2011-11-20
    Platform: Windows Vista SP2 (WinNT 6.00.1906)
    MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\Windows\system32\Dwm.exe
    C:\Windows\Explorer.EXE
    C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
    C:\Windows\system32\taskeng.exe
    C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
    C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
    C:\Windows\RtHDVCpl.exe
    C:\Windows\System32\igfxpers.exe
    C:\Windows\System32\igfxtray.exe
    C:\Windows\System32\hkcmd.exe
    C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
    C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
    C:\Program Files\IDM\Desktop SMS\DesktopSMS.exe
    C:\Windows\System32\rundll32.exe
    C:\Windows\system32\igfxsrvc.exe
    C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\NDSTray.exe
    C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe
    C:\Program Files\TOSHIBA\TOSCDSPD\TOSCDSPD.exe
    C:\Windows\ehome\ehtray.exe
    C:\Users\rozi\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
    C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\CEC_MAIN.exe
    C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
    C:\Users\rozi\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
    C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSwMgr.exe
    C:\Program Files\Windows Mail\WinMail.exe
    C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPHelper.exe
    C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
    D:\Notes\Naprawa i diagnostyka\Hijackthis\HijackThis.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.pl
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.interia.pl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
    R3 - URLSearchHook: (no name) - {00A6FAF6-072E-44cf-8957-5838F569A31D} - (no file)
    O1 - Hosts: ::1 localhost
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
    O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
    O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
    O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
    O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
    O4 - HKLM\..\Run: [TPwrMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\Power Saver\TPwrMain.EXE
    O4 - HKLM\..\Run: [Toshiba Registration] C:\Program Files\Toshiba\Registration\ToshibaRegistration.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [topi] C:\Program Files\TOSHIBA\Toshiba Online Product Information\topi.exe -startup
    O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SmoothView] %ProgramFiles%\Toshiba\SmoothView\SmoothView.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Skytel] Skytel.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] RtHDVCpl.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
    O4 - HKLM\..\Run: [Desktop SMS] C:\Program Files\IDM\Desktop SMS\DesktopSMS.exe /auto
    O4 - HKLM\..\Run: [AdslTaskBar] rundll32.exe stmctrl.dll,TaskBar
    O4 - HKLM\..\Run: [00TCrdMain] %ProgramFiles%\TOSHIBA\FlashCards\TCrdMain.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NDSTray.exe] NDSTray.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [Camera Assistant Software] "C:\Program Files\Camera Assistant Software for Toshiba\traybar.exe" /start
    O4 - HKCU\..\Run: [TOSCDSPD] TOSCDSPD.EXE
    O4 - HKCU\..\Run: [swg] "C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [Akamai NetSession Interface] C:\Users\rozi\AppData\Local\Akamai\netsession_win.exe
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'USŁUGA LOKALNA')
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'USŁUGA LOKALNA')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'USŁUGA SIECIOWA')
    O4 - .DEFAULT User Startup: TRDCReminder.lnk = C:\Program Files\TOSHIBA\TRDCReminder\TRDCReminder.exe (User 'Default user')
    O8 - Extra context menu item: Add to Google Photos Screensa&ver - res://C:\Windows\system32\GPhotos.scr/200
    O8 - Extra context menu item: E&ksportuj do programu Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: Wyślij do programu OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Wyślij &do programu OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra button: eBay - {76577871-04EC-495E-A12B-91F7C3600AFA} - http://rover.ebay.com/rover/1/4908-44618-9400-3/4 (file missing)
    O9 - Extra button: Amazon.co.uk - {8A918C1D-E123-4E36-B562-5C1519E434CE} - http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/redirect-home?tag=Toshibaukbholink-21&site=home (file missing)
    O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
    O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
    O13 - Gopher Prefix:
    O16 - DPF: {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5} - http://download.eset.com/special/eos/OnlineScanner.cab
    O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
    O19 - User stylesheet: C:\Users\rozi\Downloads\sledzik.css
    O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~3\GOEC62~1.DLL
    O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
    O23 - Service: ConfigFree Service - TOSHIBA CORPORATION - C:\Program Files\TOSHIBA\ConfigFree\CFSvcs.exe
    O23 - Service: Menedżer Google Desktop 5.9.1005.12335 (GoogleDesktopManager-051210-111108) - Google - C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
    O23 - Service: Usługa Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Usługa Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    O23 - Service: Google Software Updater (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
    O23 - Service: My Web Search Service (MyWebSearchService) - Unknown owner - C:\PROGRA~1\MYWEBS~1\bar\2.bin\mwssvc.exe (file missing)
    O23 - Service: TOSHIBA Navi Support Service (TNaviSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Program Files\TOSHIBA\TOSHIBA DVD PLAYER\TNaviSrv.exe
    O23 - Service: TOSHIBA Optical Disc Drive Service (TODDSrv) - TOSHIBA Corporation - C:\Windows\system32\TODDSrv.exe
    O23 - Service: TOSHIBA Power Saver (TosCoSrv) - TOSHIBA Corporation - c:\Program Files\TOSHIBA\Power Saver\TosCoSrv.exe
    O23 - Service: TOSHIBA SMART Log Service - TOSHIBA Corporation - c:\Program Files\TOSHIBA\SMARTLogService\TosIPCSrv.exe
    O23 - Service: Ulead Burning Helper (UleadBurningHelper) - Ulead Systems, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Ulead Systems\DVD\ULCDRSvr.exe
    O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

    --
    End of file - 8673 bytes
  • Poziom 12  
    Nie znam za bardzo tego programu, mam nadzieję że o to chodziło.
    Toshiba satelite L300 wolny i niemożliwość defragmentacji.
  • Poziom 43  
    HDD się kończy pora kupić nowy.
    Po co zamazałeś numer ??
  • Poziom 12  
    Dzięki za pomoc. Czyli nie da się już nic z tym zrobić? Pozostaje kupno nowego dysku? Format nie pomoże? Tak z ciekawości, po czym to stwierdziłeś? Do końca nie wiem dlaczego zamazałem numer, wolałem nie podawać czegoś co jest jedyne dla mojego urządzenia, a nie zauważyłem opcji "ukryj numer". Jeśli Ci się przyda to oczywiście mogę go podać.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Jeśli nie ma na niego gwarancji to można zacząć zbierać na nowy.
    Zrób procedurę diagnostyczną którą opisał Migol21 ( zerowanie HDD itd), pamiętaj usunie to wszelkie dane.
    Może po niej trochę pochodzi a może padnie całkiem. ;-)
  • Poziom 12  
    Chodziło Ci o tą procedurę? Więc chyba jednak będę kupował nowy. Czyli może to wpływać na szybkość ładowania systemu? A tak przy okazji, mógł byś jeszcze wypowiedzieć się na temat tego dysku? W nim znowu na drugim lapku mam problem z temperaturą, bo właśnie prawie cały czas jest na podobnym poziomie i nie mogę go sprawdzić nawet programem HD Tune bo system zaczyna krzyczeć że krytyczna temperatura.

    Toshiba satelite L300 wolny i niemożliwość defragmentacji.
  • Poziom 39  
    Temperatura jest dosyć wysoka ale w granicach "normy", sam dysk do wymiany, ma bad sectory
  • Poziom 12  
    Bródka napisał:
    Temperatura jest dosyć wysoka ale w granicach "normy", sam dysk do wymiany, ma bad sectory

    Dzięki, z tymi bad sectorami chodzi Ci o ten toshiba czy ten drugi?
  • Poziom 43  
    star158 napisał:
    na drugim lapku mam problem z temperaturą

    Chłodzenie w tym laptopie jest czyste?
    Ten Hdd ST jeszcze rokuje nadzieje, że trochę pochodzi ma tylko 1 sektor (na razie). Warto mu też zrobić procedurę.
  • Poziom 12  
    Tak, chłodzenie jest czyste, czyściłem go jakieś 1,5 tygodnia temu. Ale problem z temperaturą ma tylko dysk reszta jest ok. Czyli rozumiem że dysk st jeszcze trochę pociągnie? Przynajmniej o tyle dobrze bo ten w toshibie będę musiał wymienić, bo denerwuje mnie gdy muszę czekać ponad 3 minuty na włączenie komputera i jeszcze w dodatku ciąży nade mną możliwość nagłego stracenia danych w przypadku całkowitego padnięcia.
  • Poziom 43  
    Zrób tą procedurę podając jej wynik i SMART po to będzie wiadomo, czy jest jeszcze jakikolwiek sens używania dysku.
  • Poziom 12  
    Dysk był uszkodzony, nie było możliwości naprawy. Wszystkie procedury diagnostyczne na to wskazywały.