Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Espace III - bardzo dużo pali, brak mocy

SQ9MEM 18 May 2012 21:23 14904 38
  • #31
    robokop
    Moderator of Cars
    SQ9MEM wrote:
    (silniczek krokowy sprawny), podciśnienie dolotu w granicach 420 mbar (jeszcze będziemy sprawdzać, czy nie ma gdzieś nieszczelności), czujnik temperatury ok, lambda również.

    SQ9MEM wrote:
    Co do lambdy się nie wypowiem, bo nie ja sprawdzałem.

    O czym my tu rozmawiamy? Albo diagnostyka zostanie przeprowadzona rzetelnie i prawidłowo, albo damy sobie spokój. Zgadując i wyrażając pobożne życzenia, nic naprawić się nie da.
  • #32
    panam
    Level 29  
    Sam to robiłeś czy ktoś robił głowicę? czy napewno rozrząd jest ok. bo takie ciśnienie w kolektorze może być przy przestawieniu o jeden ząb. Gniazda zaworowe były wymienione czy nie, bo się wymienia przy takiej sytuacji, spradzona szczelność zaworów? Naprawdę za dużo niewiadomych. Pozdrawiam.
  • #33
    SQ9MEM
    Level 28  
    Nie robiłem sam, nie jestem mechanikiem i nie mam sprzętu do tego. Głowica była odstawiono do zrobienia do sprawdzonej firmy. Co do luzow zaworowych nie ma pewnosci, czy sa dobre poniewaz czlowiek ktory to robil wydaje mi sie niekompetentny. Znalazłem schemat rozrządu od Megane PH1, powinien podejść bez problemu. Gniazda zaworowe nie były wymieniane, człowiek który to robił stwierdził, że nie ma takiej potrzeby. Szczelność zaworów była sprawdzana. Żal mi kumpla, który dał się wmanerwrować w takie auto, choć były przez kilka lat mechanikiem w MPK Kraków i próbuje mu jakoś pomóc.
  • #34
    panam
    Level 29  
    SQ9MEM wrote:
    Gniazda zaworowe nie były wymieniane, człowiek który to robił stwierdził, że nie ma takiej potrzeby
    , czyli sprawdził luzy zaworowe i jest ok?, bo w tych głowicach gniazda przy gazie siadały i nie można było luzów ustawić, brakowało grubości płytek. Więc proponuje sprawdzić jeszcze raz luzy zaworowe i oczywiście rozrząd.
  • #35
    SQ9MEM
    Level 28  
    Stwierdził, że ustawiał luzy zaworowe na płytkach. Sprawdzę oczywiście.
  • #36
    pete.c
    Level 12  
    Odgrzewam, ale temat podobny...
    Samochód Megane Scenic z silnikiem F3R, spalanie kosmiczne (20l/100 benzyny i gazu po mieście, przy ekojeździe po autostradzie 12-13/100).
    Samochód ma 125000 km przebiegu, skrzynia automat, jeździł nim inwalida bez nóg, samochód był bardzo 'zamulony', po kilku miesiącach jest widoczna poprawa ale to jeszcze nie to.
    Poniżej logi z CLIPa. Czy przyczyną mogą być zawory?
  • #37
    wojt3k
    Level 15  
    Sorki żę tak napiszę ale śmieszy mnie to że wierzycie w przebiegi a "Niemiec płakał jak sprzedawał" tak uto rodzinne a stało w garażu.
  • #38
    pete.c
    Level 12  
    No dobra i co wnosi ten intelektualnie rozwlekły tekst?
    A do rzeczy: W międzyczasie porobiłem pomiary ciśnienia i wszystko jest ok.
    Co do inwalidy - tak sam demontowałem jakieś ustrojstwo do operowania pedałami ręką i kulę z kierownicy.
    Auto w ciągu dwóch lat jeżdżenia mocno się odmulilo, jest dużo żwawsze.
    Ale nadal pali ile paliło...
  • #39
    wojt3k
    Level 15  
    Ja bym szukał skoro tyle pali problemów z sondą, przepływomierz!! Podpiąć pod dobry komputer i sprawdzać parametry czujników, swego czasu koledze wariował opel to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej.