Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV w którym po podłączeniu słuchawek nie wyciszają się głośniki

t_adeusz 20 Lis 2011 21:15 7850 8
  • #1 20 Lis 2011 21:15
    t_adeusz
    Poziom 2  

Witam,

jako że jestem "zielony" w temacie TV, zwracam się do szanownych forumowiczów z prośbą o pomoc.
    Potrzebuję nabyć jakiś w miarę sensowny telewizor LCD, o przekątnej max 37-42 cale (albo i mniejszy, nawet 32 cale; teraz mam 28 cali), który koniecznie miałby taką funkcję, że podłączenie słuchawek do gniazda słuchawkowego nie powoduje wyciszenia głośników TV. Najlepiej, żeby było można osobno sterować głośnością słuchawek i głośników i odrębnie wyciszać słuchawki i głośniki.
    W tej chwili mam stary telewizor kineskopowy, Thomson 28WS78M (16:9) i on taką funkcję ma, ale on ma chyba coś około 10 lat; niestety kineskop to nie wino, i z wiekiem nie staje się lepszy... Poza tym mam dekoder HD od Cyfry+. Chciałbym zobaczyć w końcu to HD...
    Mam w domu osobę niedosłyszącą, która musi słuchać przez słuchawki. Żeby można było oglądać filmy "rodzinnie", to w tym samym czasie reszta domowników musi słyszeć dźwięk z głośników TV (nie mam zestawu audio ani kina domowego, bo mnie na to nie stać :-( ).
    Szukałem w wielu sklepach typu EURO, Saturn, MediaMarkt, ale niestety sprzedawcy tam nie byli zainteresowani pomocą, albo po prostu nie wiedzieli o co mi chodzi (albo nie znają się na sprzęcie, który sprzedają). Tylko w EURO podpowiedziano mi, że cytuję "niektóre samsungi tak mają, ale oni nie wiedzą, które..." - żenada.
    Czy ktoś może mi coś doradzić, w granicach, powiedzmy - do 2000->2500 zł (ale to już max) ?