Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Oferta telemetryczna do monitoringu

mctel 22 Lis 2011 08:54 12411 64
  • #1 22 Lis 2011 08:54
    mctel
    Poziom 12  

Witam
    Przy realizacji projektu monitoringu firma zaproponowała nam ofertę telemetryczną za kartę 1 kartę SIM:
    40zł aktywacja
    5mb/50sms - 20zl/mies
    karta nolimits 100zl/mies
    sms poza limit 0,30zł
    dane poza limit - 1MB/4zl
    skrócenie okresu użytkowania - 750zł

W umowie którą przesłali transmisja poza ich APN niedozwolona.

Oferta wydaję się trochę droga.
    Nie znam się dokładnie na tej tematyce - Czy możemy wykorzystać karty sim od któregoś operatora ? Który posiada najbardziej opłacalną ofertę cena/jakość ?

pozdrawiam

0 29
  • #2 22 Lis 2011 10:30
    Pawel2420
    Poziom 30  

Musisz określić co i w jakiej ilości chcesz przesyłać.
    Czy chodzi o SMS, czy o małe ilości danych przez GPRS czy może chcesz przesyłać obraz z kamery przez GSM.
    Istotne jest też czy potrzebujesz dostępu do specjalnego APN.

1
  • #3 22 Lis 2011 12:04
    mctel
    Poziom 12  

Firma wygrała przetarg na monitoring stanu maszyn.
    Dokładnie co i w jakiej ilości zależy od nich. SMS informacje o awarii, sprawdzanie stanu,monitoring gprs

0
  • #4 22 Lis 2011 13:33
    Pawel2420
    Poziom 30  

Zwykle urządzenia do monitoringu przez GSM komunikują się przez SMS lub przez GPRS. Użycie jednego i drugiego jednocześnie jest dość skomplikowane.

mctel napisał:
    [...]sprawdzanie stanu,monitoring gprs

To może ale nie musi wymagać dostępu do specjalnego APN.
    Jeśli ten APN nie jest potrzebny to bezpośrednio od operatora zapewne dostaniesz korzystniejszą ofertę.

0
  • #5 22 Lis 2011 20:10
    JALA
    Poziom 28