Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Głowica Danfoss - pro¶ba o identyfikację, instrukcję oraz radę

dpiservice.pl 24 Nov 2011 16:20 23639 13
    dpiservice.pl
    Level 9  
    Witam serdecznie.
    Posiadam przy kaloryferach głowice firmy Danfoss (takie jak na zdjęciu poniżej). Czy kto¶ się orientuje jaki to konkretnie model?
    Szukam do niego instrukcji.

Chciałbym się również dowiedzieć czy istnieje możliwo¶ć jakiej¶ regulacji tej głowicy (czy też zaworu pod głowic±) tak aby kaloryfer osi±gał wyższe temperatury?
    Mój problem polega na tym, że w mieszkaniu ci±gle zimno.
    Budynek jest stosunkowo nowy (5 lat) i od samego pocz±tku nie było zbyt ciepło w okresach zimowych.
    Chciałbym żeby na 5 kaloryfer parzył w dłonie (jak to jest u mojej te¶ciowej), gdyż w tej chwili spokojnie go mogę trzymać.
    Głowica ma regulacje od 2 do 5.

Nie znam się na technice grzewczej, ale gdy mnie kto¶ pokieruje to poradze sobie od strony technicznej z regulacj±.
    Pozdrawiam.
    Krzysiek.
    mkubol
    Level 24  
    Kolego jak zdejmiesz głowice zawór ma tak zwan± wstępn± regulacje s± zazwyczaj wybite cyferki i znacznik na korpusie. Tak samo na powrocie może być przydławiony jeżeli jest tam zawór. Nie napisałe¶ jeszcze czy wczesniej był podobny problem? Być może przez grzejnik jest utrudniony przepływ.
    bro2004
    Level 29  
    To jest prawdopodobnie ta głowica
    Quote:
    głowica termostatyczna RTS-R EVERIS nr.kat. 013L4240

Ale sprawdĽ sobie w internecie.
    Poczytaj także na elektrodzie o kryzach na zaworach termostatycznych. Temat bardzo często podejmowany.
    dpiservice.pl
    Level 9  
    W jaki sposób zdj±ć t± głowicę?
    mkubol
    Level 24  
    odkręcasz metalow± nakrętkę na plastikowej obejmie głowicy, przesuwasz ja maksymalnie do głowicy i ¶ci±gasz cała głowicę. Poruszaj trochę prawo lewo, góra dół po odkręceniu.
    k0s10r
    Level 19