Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Sharan 2001r 2.0 benzyna 115km, błąd p0113 G42

24 Lis 2011 21:36 4991 12
  • Poziom 17  
    W w/w samochodzie jest błąd p0113 czyli błąd czujnika temperatury powietrza dolotowego. Potrzeba mi kawałek schematu na którym występuje czujnik i komputer (chodzi o kolory kabli i piny przy komputerze)
    SILNIK ATM

    W związku z tym za kawałek schematu do w/w usterki będe bardzo dźwięczny.
  • Relpol
  • Poziom 17  
    nikt nie ma schematu do sharanka z silnikiem ATM (2.0E) po 2000r. ?
  • Poziom 39  
    Coś źle podałeś kod silnika bo ATM był po 2001r i nie ma czujnika temp. powietrza.
    Do ADY czujnik idzie do kompa nr 29 i 37.
  • Poziom 17  
    Na pewno jast to silnik ATM , błąd 0113 czujnik g42, czyżby był zintegrowany w przepływce?
    Przepływka jest 5 pinowa i jest 5 kabelków wykorzystanych.
    Jaki może być powód notoryczności tego błędu ?
  • Relpol
  • Poziom 25  
    Otwórz przepływkę i zobacz czy jest termistor niektóre były bez.
  • Poziom 17  
    Dodam jeszcze że w vagu w grupie pomiarowej silnika temperatura powietrza zasysanego komputer pokazuje -40 stopni.
    czy ma ktoś schemat ? czy na schemacie w przepływce jest termistor, czy osobno?
    Wiem że tych samych obudowach były wykorzystane 4 piny, a innych 5.
    Szukałem u googla ale niestety schematy są do sharanów przed liftem, po lifcie nic nie wyczaiłem.
  • Poziom 29  
    Sprawdź PW. W ATM nie ma G42. Czym to sprawdzasz ?
  • Poziom 19  
    wszystko jest w auto dacie trzeba kupić program.
  • Poziom 25  
    Według schematu i kodu silnkia masz przepływkę z czujnikiem temperatury .Rozbierz przepływkę i zobacz czy masz termistor.
  • Poziom 39  
    Faktyczne czujnik razem z przepływką.
    Oto piny z przepływki do ECU.
    1 - 26 - ten właśnie od czujnika temp.
    2 - zasilanie 12V po przekaźniku
    3 - 27
    4 - 53
    5 - 29
    Ster Bosch.
  • Poziom 17  
    Temat praktycznie rozgryziony.
    Wykręciłem wklad przepływomierza i zdziwko, tam gdzie powinien być termistor jest cisza.
    Najprawdopodobniej przepływka założona od innego modelu w którym termistora brak.

    Czy ktoś z szanownych forumowiczów posiada może przypadkiem wartości temperatura oporność tego termistora?

    Zamierzam go wlutować do wkładu na swoje miejsce.

    ps. DZIĘKUJE kol.ENAUTO za schemacik
  • Poziom 17  
    Przepływka BOSH i PIERBURG, zmiana charakterystyki, natkłem się przypadkiem może komuś się przyda

    Mass air