Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zamiennik dla DLLA 156 P 819

maffia 25 Lis 2011 15:28 2113 7
  • #1 25 Lis 2011 15:28
    maffia
    Poziom 11  

    Witam,
    poszukuję zamiennika końcówki wtrysku dla Atego 815 z 2000r.
    W oryginale jest 0 433 171 561 DLLA 156 P 819,
    Bosch na swojej stronie nie podaje dla niej zamiennika.
    Intercars podaje 0 433 171 712 DLLA 156 P 1107
    a Fota podaje 0 433 175 416 DSLA 156 P 1411 końcówka + 2 433 349 189 nakrętka.
    Mam prośbę o pomoc w doborze właściwej końcówki.

  • #2 25 Lis 2011 20:10
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    maffia napisał:
    0 433 171 712 DLLA 156 P 1107
    ta jest od CR - odpada
    maffia napisał:
    0 433 175 416 DSLA 156 P 1411 końcówka + 2 433 349 189 nakrętka
    ta jest dobra, ciśnienie 255±4bar (252bar std) należałoby też wymienić sprężynę ... 040 na 2434614055 ale nie wiem czy dostaniesz w IC nie mają na 100% ale najlepiej to wstawić nowe (...040). Cena za kpl na wtryskiwacz w detalu ok.130+30 zeta brutto.

  • #3 29 Lis 2011 20:50
    maffia
    Poziom 11  

    Końcówki, nakrętki i sprężyny zamienione i potwierdzam, że pasuje. Gość od wtrysków powiedział że te nakrętki to zbędna sprawa ale nie zaszkodzi.
    Niestety wtryski to nie była jego bolączka. Nie można odpowietrzyć 4 cylindra. Przy luzowaniu przewodu na 4 pompie ile by nie czekać wylatuje paliwo z bąbelkami powietrza. Po po próbie wejścia na wysokie obroty zapowietrzają się wszystkie wtryski i maszyna gaśnie. Trzeba długo kręcić aż się poodpowietrzają 1 2 i 3 cylindry. I wtedy kulawo ale kręci, bo bez 4 cylindra. Tak się zastanawiam skąd to powietrze i dlaczego atakuje tylko 4 cylinder na wolnych? Czy uszkodzona pompa może pompować powietrze do komory która zasila pompy w paliwo?

  • #4 29 Lis 2011 22:07
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    maffia napisał:
    nakrętki to zbędna sprawa

    W miejscu przylegania nakrętki do końcówki-jedne są stożkowe, drugie płaskie. Nie widać na pierwszy rzut oka :)
    Ciśnienie paliwa to jest?

  • #5 30 Lis 2011 00:47
    szaman108
    Poziom 28  

    witam mafia lepiej pacz na ręce tego gościa od wtrysków skoro twierdz że wymiana pewnych elementów a w tym przypadku nakrętek to zbędna sprawa skoro jak mnie wam zaleca producent.Przez takich lokalnych znachorów to pużniej tylko nie potrzebne wydatki zmarnowany czas i nerwówka

  • #6 30 Lis 2011 09:14
    maffia
    Poziom 11  

    Ufać znaczy sprawdzać. :D
    Ciśnienie dzisiaj sprawdzam. Ale i tak to dziwna sprawa.

  • #7 04 Gru 2011 16:51
    maffia
    Poziom 11  

    Pomiary ciśnienia wykazały podciśnienie :cry:
    Bezpośrednią przyczyną było zatkanie zaworka zwrotnego w króćcu łączącym wąż zasilający z obudową filtra paliwa(tego mniejszego - wstępnego). To skutek.
    A przyczyną pierwotną buło założenie sitka na smoku na powrót a nie na wąż ssący. Jakiś czas temu zleciłem w serwisie wymianę czujnika poziomu paliwa i przypuszczam, że wtedy to nastąpiło. Sitko powinno być założone w kierunku przodu pojazdu.
    A więc polecam dbałość o ten szczegół bo doprowadziło to do uszkodzenia pompy 4 cylindra. Teraz wyraźnie widać ze po poluzowaniu nakrętki przewodu wysokiego ciśnienia wytrysk paliwa jest dużo słabszy niż na pozostałych cylindrach.
    Zbieram się z myślą o przeprowadzeniu naprawy tej pompy przez wymianę zestawu naprawczego ale to już będzie osobny temat.
    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!

  • #8 29 Kwi 2012 19:48
    maffia
    Poziom 11  

    Odkopuję temat wtrysków, tym razem szukam zamiennika dla Atego 1222. Oryginalna końcówka wtrysku to DLLA144P1264 bosch 0433171797. Nr całego wtrysku to A0060172821 Bosch 0432191282. Rozpylacze DLLA144P1264 są niedostępne a esi nie podaje zamiennika. Może ktoś podpowie co tam wstawić.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME