Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak skonfigurować Liveboxa z routerem Tp- link by łączył się z internetem?

Lontri 27 Nov 2011 16:04 9892 17
Wago
    Lontri
    Level 10  
    Witam, i pozdrawiam wszystkich.
    Zaznaczam że jestem ZIELONY w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość i łopatologiczne tłumaczenie. Otóż za parę dni będę miał z TP FunPack HD czyli telefon, internet i telewizję (tv przez satelitę) i mam z tym małą zagwozdkę. Otóż do tej pory korzystałem z routera TP-LINK TD-W8950ND który jest podłączony do internetu (i wolę by tak dalej zostało) a w zestawie który już dostałem jest dekoder satelitarny Samsung SHD 85 i Livebox 2 który ma być podłączony przewodem Ethernet do wymienionego dekodera. I moje pytanie brzmi: Jak ustawić/skonfigurować Liveboxa by przez WiFi łączył się z routerem TP-LINKa by miał połączenie z internetem (by dekoder działał)? Pytam o to dlatego bo router TP-LINKa wraz z komputerem będzie w innym pokoju niż dekoder z Liveboxem (te w drugim) gdzie nie ma gniazdka telefonicznego. Więc gdyby połączenie bezprzewodowe nie wyszło z jakiś powodów to mam (chyba) jeszcze dwa wyjścia przewodowe które uważam za ostateczne.
    1.Przeciągnąć długi przewód telefoniczny i podłączyć Liveboxa.
    2.Kupić Liveplug i w ten sposób podłączyć Liveboxa.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i cierpliwość tutaj poświęconą.
  • Wago
    bogiebog
    Level 43  
    Wydaje mi się że konfiguracja

==linia-tel=== [w8950] )) (( [AP tryb:APClient] ==== [dekoder]

powinna działać, jak, przyjdzie sprzęt to sprawdż czy decoder działa przy

==linia-tel=== [w8950] ==kabel-rj45==== [dekoder]

jak działa to bezprzewodowo z apekiem w trybie apc też powinno pójść.

LB i TPlinka nie podłączysz bezprzewodowo.
  • Wago
    Lontri
    Level 10