Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP LJ 3800n Brak uprawnień do drukowania w kolorze ?

jarbzyk 27 Lis 2011 18:59 1834 6
  • #1 27 Lis 2011 18:59
    jarbzyk
    Poziom 16  

    Witam,posiadam drukarkę HP LaserJet 3800n, przy próbie druku wyskakuje komunikat ,, Brak uprawnień do drukowania w kolorze " ,następnie drukarka drukuje ale niestety monochromatycznie,jak to ,,ugryść"?. W konfiguracji urządzenia jest zakładka - Ograniczone użycie koloru,widnieje w niej zaznaczenie ,,wyłącz kolor".Po włączeniu koloru we wspomnianej zakładce drukarka ponownie przy próbie druku nie drukuje kolorów,wracając do zakładki widać,że jest zaznaczona opcja wyłącz kolor - ustawienia znów powróciły do błędnych nastawień.
    Co poradzić,w czym problem?
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam i czekam na sugestie.

    0 6
  • #2 27 Lis 2011 19:10
    suri1986
    Poziom 23  

    Widocznie zmieniasz to albo w niewłaściwym miejscu, albo nie masz do tego uprawnień(nie jesteś administratorem systemu).

    0
  • #3 27 Lis 2011 19:19
    jarbzyk
    Poziom 16  

    Słuszna podpowiedź,jeżeli chodzi o miejsce zmiany to wydaje mi się,że zmieniam we właściwym miejscu,a co do uprawnień to jest ta drukarka u mnie na serwisie,jest odłączona,podłączone tylko zasilanie,zrobiony twardy reset więc gdzie szukać tych uprawnień,troszkę głupio to brzmi.Oczywiście wykluczam w 100% uszkodzenie drukarki,wszystkie istotne w tej sprawie ustawienia są zapisane w formatterze i według mnie z pulpitu powinno się to zmienić i zapisać,a niestety tak nie jest...
    Co można dalej z tym zrobić?

    0
  • #4 27 Lis 2011 19:37
    suri1986
    Poziom 23  

    Drukarkę wykluczysz drukując bezpośrednio z niej, a nie ma ona nic do tego co wyświetla Ci się w komputerze - bo rozumiem że komunikat jest na komputerze?

    0
  • #5 27 Lis 2011 20:04
    jarbzyk
    Poziom 16  

    Drukarka nie podłączona do komputera,tylko zasilanie,a komunikat pojawia się na panelu drukarki.

    0
  • Pomocny post
    #6 28 Lis 2011 19:35
    servicemen
    Poziom 27  

    Kolego, jeżeli wykonałeś "cold reset " i "nvram init" i dalej masz ten komunikat to spróbuj wgrać nowy firmware ze strony HP, jak nie pomoże to wymiana firmware, w tym modelu jest chyba na karcie CF a jak dalej będzie problem to możesz mieć uszkodzony formatter.
    Znalazłem jeszcze to:
    http://www.partshere.com/Models/Q5986A/CLJ_3000troubleshooting.pdf
    strona 28, ale zakładam że to sprawdziłeś.

    0
  • #7 14 Gru 2011 04:22
    jarbzyk
    Poziom 16  

    Witam,przepraszam,że tak długo nie odpisywałem,problem leżał w firmware,drukarka powędrowała już do klienta i jest ok,dzięki za zainteresowanie i sugestie.
    Pozdrawiam.Jarek

    0
  Szukaj w 5mln produktów