Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Silnik Tecumseh Vintage 35 - chodzi przez 3 sekundy i gaśnie

creative301 27 Nov 2011 20:44 5656 7
    creative301
    Level 10  
    Otóż problem dotyczy silnika Tecumseh Vintage 35 tu macie link do strony producenta z tym silnikiem
    http://tecpol.ostrowiec.pl/index.php?site=oferta_2005&model=vantage35
    Co się dzieje?
    Długo się ją pali około 20 pociągnięć ostrych i już jak cudownie załapie popyrka 3-5 sekund i gaśnie nie znam się na kosiarkach (ale wiem, że ta ma jedno życie).
    Silnik jest w częściach od 2-3 lat.
    Nie wiem co jest problemem ale bardzo proszę was o pomoc.
    Elektrostick
    Level 10  
    A ile ona stała jaki okres może przeczyść gaźnik albo sprawdź czy pływak się nie zawiesił,na samym początku to wykręć świece i napisz jak wygląda jeżeli jest jasno szara to spalanie ma dobre i przyczyn trzeba szukać w zbyt małym dopływie paliwa bądź przeczyścić dysze jeżeli czarna osmolona,to raczej nie przepala z jakiegoś powodu po prostu odpal ja a późnej jak zgaśnie wykręć świece
    creative301
    Level 10  
    Myślałem przeczyścić gaźnik i tak zrobie, ale czy może być coś z zaworami i jak się mają domykać

Zawory są ok (a tak pozatym jak sie zamieni stukacze to bedzie coś nie tak), czy może to być wina pierścieni?
    Bula i spula
    Level 18  
    Poszukaj na kółkach zębatych, powinny być znaczki do ustawienia rozrządu.
    Sprawdź, czy cięgno autoregulatora obrotów nie jest włożone odwrotnie. Tzn. na wyłączonym silniku przepustnica ma być maksymalnie otwarta.
    creative301
    Level 10  
    Bula i spula wrote:
    Poszukaj na kółkach zębatych, powinny być znaczki do ustawienia rozrządu.
    Sprawdź, czy cięgno autoregulatora obrotów nie jest włożone odwrotnie. Tzn. na wyłączonym silniku przepustnica ma być maksymalnie otwarta.

Tak ale silnik niebył nigdy rozkręcany i lezał 3 lata aż do dziś.