Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zawór zwrotny w którą stronę

28 Lis 2011 13:04 6025 12
  • Poziom 10  
    Witam kolegów serdecznie!
    Posiadam silnik AGZ, 2,3 l. i sporo kłopotów/ nie czepiam się do komfortu jazdy bo to sama przyjemność/. Ostatnio doznałem nowych zjawisk i nie całkiem mogę sobie poradzić. a między innymi to przygasanie przy dojazdach z zatrzymaniem oraz podszarpywanie szczególnie gdy jest w fazie rozgrzewania. To co robiłem to kompletny przegląd podciśnienia /jeden przewód przerwany i wypadł mi /sam!!/ zwór zwrotny który dochodzi jednym końcem do regulatora ciśnienia paliwa. I tu moja mega prośba, czy białą częścią do regulatora czy czarną. Jeśli ktoś ma takiego super paseczka to ew. bardzo proszę o foto /prawa strona kolektora ssącego bliżej cewki zapłonowej/. Nie jestem mechanikiem bardziej hobbystą i mogę podzielić się wieloma doświadczeniami o tym fajnym peseczku. Serdecznie pozdrawiam i życzę samych fajnych doznań z jazdy
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Dzięki za zainteresowanie. Nr części to 046905291A i wygląda jak sklejone ze sobą spodami dwa pionki od domino biały i czarny ale bez określenia kierunku. Swobodny przepływ jest od białej części do czarnej.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    Tak jak dałem strzałkę ma puszczać.
    Zawór zwrotny w którą stronę
  • Poziom 10  
    Hm. Hm.
    Inaczej bym napisał. Zawór z jednej strony ma:
    1. Pompa podciśnienia, sterująca ilością powietrza dostarczanego do garów,
    2. zawór kombinowany zasilany powietrzem z wtórnej pompy powietrza,
    3. zbiornik podciśnienia.
    4. 2 elektromagnetyczne zawory przełączające.

a z drugiej strony;
    1. regulator ciśnienia paliwa,
    2. wejście do przedniej części kolektora ssącego.