Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka indesit WITE 127 kod błędu F-02

U.N.I. 28 Lis 2011 17:16 5603 15
  • #1 28 Lis 2011 17:16
    U.N.I.
    Poziom 8  

    Witam, pralka nabiera wodę, podczas prania wygląda jakby cały czas je układała. Gdy dochodzi do momentu wypompowywania wody- pompuje ją cały czas,cykl prania na wyświetlaczu zatrzymuje się i wyświetla się błąd F-02. Czy ktoś wie czego dotyczy ten błąd ? Proszę o pomoc... Z góry wielkie dzięki.

    2 15
  • #3 28 Lis 2011 18:03
    U.N.I.
    Poziom 8  

    Dzięki bardzo, silnik nie jest zablokowany, szczotki są całe,tylko kreci jakoś dziwnie chwile w lewo chwile prawo nawet wiruje w ten sam sposób.

    1
  • #5 28 Lis 2011 19:21
    Gobro
    Poziom 28  

    Wyczyść kubek hydrostatu.

    0
  • #6 28 Lis 2011 19:48
    eeban
    Specjalista AGD

    Gobro napisał:
    Wyczyść kubek hydrostatu.


    a po co ?

    silnik do sprawdzenia wg mnie uszkodzony

    0
  • #7 28 Lis 2011 19:52
    U.N.I.
    Poziom 8  

    Hydrostat działa jak należy , szczotki na pewno dobre , przejście z silnika do kostki panelu jest. Słychać załączający i wyłączający się przekażnik. Być może to przekażnik tylko nie wiem jak to sprawdzić.

    0
  • #9 28 Lis 2011 19:58
    movzx
    Poziom 39  

    czolgista napisał:
    możesz go rozebrać
    Kolega znowu zapisał się do partyzantów?
    Jak już się ten przekaźnik wylutowuje to po prostu się go wymienia. Kosztuje toto złotych pięć albo osiem. Szkoda czasu na zabawy bo i tak nic z tego nie wyniknie.

    Zresztą jakby przekaźnik wprowadzał aż taką rezystancję to już by się jarało wokół niego. Powąchać nie zaszkodzi ;)

    0
  • #10 28 Lis 2011 20:03
    eeban
    Specjalista AGD

    U.N.I. napisał:
    Hydrostat działa jak należy , szczotki na pewno dobre , przejście z silnika do kostki panelu jest. Słychać załączający i wyłączający się przekażnik. Być może to przekażnik tylko nie wiem jak to sprawdzić.


    Zanieś silnik do zakładu gdzie przezwajają i tam ci go sprawdzą .

    0
  • #11 28 Lis 2011 20:14
    czolgista
    Poziom 27  

    movzx napisał:
    czolgista napisał:
    możesz go rozebrać
    Kolega znowu zapisał się do partyzantów?
    Jak już się ten przekaźnik wylutowuje to po prostu się go wymienia. Kosztuje toto złotych pięć albo osiem. Szkoda czasu na zabawy bo i tak nic z tego nie wyniknie.

    Zresztą jakby przekaźnik wprowadzał aż taką rezystancję to już by się jarało wokół niego. Powąchać nie zaszkodzi ;)


    Wiem dlatego napisałem że tylko sprawdzić nie napisałem że wstawić ten stary upalony bez sensu .A wąchać ciekawa metoda .

    0
  • #12 28 Lis 2011 20:15
    U.N.I.
    Poziom 8  

    nie chodzilo mi o rozbieranie przekaznika,tylko czy mozna jakos sprawdzic czy jest zepsuty. wracajac do silnika czy uszkodzony silnik wogóle by chodzil bo ten chodzi.wlączy sie obróci bebnem kilka razy potem staje i tak az do momentu pompowania wody pompka wypompuje troche wody i zaczyna buczec i wskakuje f02.

    0
  • #13 28 Lis 2011 20:18
    movzx
    Poziom 39  

    U.N.I. napisał:
    czy uszkodzony silnik wogóle by chodzil
    Tak, może chodzić.

    Jeśli ma zwarcie zwojowe to będzie miał zaniżoną moc, zwiększony pobór prądu i będzie się grzał i/lub sterownik go wyłączy. Pora zrobić to:
    eeban napisał:
    Zanieś silnik do zakładu gdzie przezwajają i tam ci go sprawdzą .

    0
  • #14 28 Lis 2011 20:25
    czolgista
    Poziom 27  

    Wąchając go nie sprawdzisz ,wyjmij go z płyty podłącz zasilanie takie jakie ma napisane pod styki cewki i podłącz miernik do drugich końcówek przerywając obwód zasilania na mierniku pokarze czy styki są całe.

    Dodano po 3 [minuty]:

    czolgista napisał:
    Sprawdż połączenia silnika(na pewno szczotki całe ? wyciągałeś je? ) ,kostkę i kabel do modułu i sam moduł a w nim przekażniki
    czy kolega zrobił ten wysiłek i te czynności zrobił ?

    0
  • #15 28 Lis 2011 20:25
    U.N.I.
    Poziom 8  

    Dzięki chłopaki. Na dzień dzisiejszy kończę "walkę". Spróbuję waszych rad jutro.

    0
  • #16 30 Lis 2011 22:58
    adaMus 100
    Poziom 14  

    Wymontuj silnik i sprawdż dokładnie kostkę silnika jak też wtyczkę do silnika czy czasem nie widać śladów zacieków częsta usterka indesita top robi ścieżkę pomiędzy przewodem tachometru a zasilającym silnik (drugi itrzeci od dołu silnika)

    0
  Szukaj w 5mln produktów