Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VBa Excel(makro, Pętla do utworzenia "Listy" wpisywanej w arkusz Exela

amator_piotr 29 Lis 2011 00:44 10317 35
  • #1 29 Lis 2011 00:44
    amator_piotr
    Poziom 12  

jestem początkujący i dopiero "raczkuje" w pisaniu kodów.

usiłuje stworzyć makro, które ułatwiłoby mi życie :) jednak:
    potrzebuje pomocy w napisaniu petli, nie wiem którą z petli wybrać oraz jak ja jej kod powinien być napisany.

Chodzi mi o stworzenie makra, w którym to z listy CheckBox1 do CheckBox10 będzie można odzaznaczyć odpowiedni (czy też odpowiednie-więcej niż jeden) CheckBox"N" po czym po zkliknięciu przycisku Ok nazwy zaznaczonych cBox'ów będą wprowadzone w postaci listy w komórkę np "A1".

siedzę juz nad tym dośc dlugo :( do tej pory poprawnie udało mnie sie zrobić przycisk urachamiający liste :) zak na załączonym "obrazku"[/code]

0 29
  • Pomocny post
    #2 29 Lis 2011 08:35
    adamas_nt
    Moderator Programowanie

Domyślam się, że dotyczy to formularza i pól wyboru. Spróbuj

Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
    W arkuszu będzie podobnie.

0
  • #3 29 Lis 2011 21:11
    amator_piotr
    Poziom 12  

dziękuje za poswięcenie czasu. przepisałem dosłownie tak jak pan napisał i coś jest nie tak. nie wiem co mam office 2003.
    mianowicie po wpisaniu:
    1st = 1st & Chr(10) & ctrl.Name
    i przy przejsciu do następnego wiersza pokazuj mnie się:
    "compile error :
    Expected: end of statement"

jak i również po:
    Range("A1") = 1st

0
  • Pomocny post
    #4 29 Lis 2011 21:19
    marcinj12
    Poziom 40  

Myślę, że tam było lst od "lista", nie 1st. Poza tym obrazek za dużo nie mówi, wklej kod jak już.

0
  • #5 29 Lis 2011 21:30
    amator_piotr
    Poziom 12  

amator_piotr napisał:
    dziękuje za poswięcenie czasu. przepisałem dosłownie tak jak pan napisał i coś jest nie tak. nie wiem co mam office 2003.