Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

UTRUDNIONY ROZRUCH OPLA ASTRY II

11 Gru 2004 17:59 3259 15
  • Poziom 10  
    Witam,
    posiadam Opla Astrę II silnik 1,6 SE i od pewnego czasu a konkretnie kiedy nastąpił spadek temperatury, mam problemy z uruchomieniem zimnego silnika. Gdy go się uda uruchomić następne uruchomienia są bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury który steruje komputer. Sprawdziłem spadek napięcie akumulatora przy rozruchu, który wyniósł 10,5 V. Wizyta w serwisie nie dała żadnych rezultatów.
    Może ktoś miał już taki przypadek w takim samochodzie i mógłby mi pomóc w usunięciu tej usterki.


    Pozdrawiam Ryszard
    Nie używaj dużych liter w tytule - REGULAMIN. [h]
  • Poziom 12  
    W moim Oplu Calibrze miałem identyczny objaw.
    Równierz na początku wymieniłem czujnik temperatury i nic to nie pomogło.
    Następnie za jednym zamachem wymieniłem kopułkę, palec rozdzielacza, kable do świec oraz świece i po tym zabiegu wszystko wróciło do normy.
    pozdrawiam
  • Poziom 24  
    Tak wymiana przewodów wysokiego napięcia może pomóc sprawć jescze nocą czy podczas pracy silnika widać jakieś iskry na przewodach i w okolicy roździelacza. Jeżeli ten samochód ma przejechane więcej niż 150 tyś km to proponuje wlać motodoktora do kupienia w każdej stacji paliw to poprawia rozruch lekkeo złużytych silnoików a czujnik temperatury raczej nie ma z tym nic wspulnego. pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 24  
    elektrit- nepisałem lekko złużyty i owszem silnik bęzynowy o takiej pojemności jest na pewno troche złużyty po 150 tyś km po za tym mój samochOd też ma hydrauliczną regulacje zaworów i im też motodoktor pomógł Pod warunkiem że wleje się go na ciepłym silniku i zaraz potem odpali i pozostawi na wolnych obrotach przez jakieś 10 min.
  • Poziom 10  
    Koledzy,
    problem z zapalaniem mojego Opla występuje tylko po nocy lub jak dłużej postoi przy temperaturze poniżej 0 °C. W dodatnich temperaturach i przy dużej wilgotności powietrza nie ma żadnego problemu by go odpalić. Sprawdzane było ciśnienie
    w cylindrach jest równe w każdym cylindrze i porównywalne z nowym silnikiem. Podłączenie do komputera też nie wykazało żadnego błędu. Napięcie przy rozruchu na akumulatorze spada do 10,8 V, też jest
    w normie. Wymiana świec i czujnika temperatury wtrysku też nic nie dała. Byłem w kilku warsztatach i w serwisie Opla
    i nikt nie może znaleźć odpowiedzi na mój problem.

    pozdrawiam Ryszard
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Spróbuj podmienić akumulator na nowy, dobrze naładowany.
  • Spec od samochodów
    Wymieniałeś kiedyś filtr paliwa?
  • Poziom 18  
    sprawdz pompe paliwa a mianowicie cisnienie paliwa ortaz filtyr paliwa sprawdz takze czy poprawnie pracuje sonda lambda na zimnym silniku powinna oscylowac w granicach 1v tzw ssanie
  • Poziom 10  
    Witam,
    akumulator był zamieniony i nic się nie zmieniło, ciśnienie pompy paliwa było sprawdzane przez serwis i jest prawidłowe, i sonda też była przez nich sprawdzana. Jak by było coś nie tak to komputer pokazał by tę usterkę.
  • Poziom 10  
    Witam,
    cały mój problem z uruchamianiem mojego samochodu mam już za sobą. Przyczyną tych kłopotów był kluczyk, po wymianie na drugi problem znikł i wszystko powróciło do normy. Teraz nie mam problemów z uruchomieniem silnika gdy temperatura spadnie poniżej 0­°.
  • Spec od samochodów
    Chyba Kulczyk to klucz do sukcesu.
  • Poziom 10  
    W tym przypadku można tak powiedzieć, ale konkretnie chodzi tu o kluczyk do stacyjki.
  • Poziom 12  
    nie rozumiem związku
    masz imobilajzer?
  • Poziom 27  
    No dobra... A mogło byc też drugie rozwiązanie - czujnik temeperatry koło DIS'u