Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak to podłączyć? Dwa głośniki na suficie..

matzas 01 Gru 2011 21:21 3282 7
  • #1 01 Gru 2011 21:21
    matzas
    Poziom 2  

Witam,
    Nie znam się zupełnie. Wynająłem lokal a właściciele nie wiedzą jak to było kiedyś zrobione.. a mianowicie na podwieszanym suficie znajdują się dwa głośniki. Nie ma do nich żadnego dostępu:
    Natomiast ze ściany wystają jakieś kable:
    między innymi hdmi i vga.
    Oraz wydaje mi się że kable do głośników:
    Co mogę z tym zrobić? Jak podłączyć aby w lokalu leciała muzyka z ipoda lub z radia?
    Z góry dziękuję za pomoc..

0 7
  • #2 01 Gru 2011 21:30
    LuckyDj
    Specjalista - oświetlenie sceniczne

Kolego moim zdaniem najpierw musisz sprawdzić, czy są to dwa zwykłe głośniki (4, czy 8R), czy może głośniki radiowęzłowe (jak wyżej, ale z wbudowanym transformatorem) przeznaczone do pracy na linii 70-100V.
    W obu przypadkach i tak będziesz potrzebował odpowiedniego wzmacniacza mocy (sam ipod nie wysteruje dobrze głośników)

0
  • #3 01 Gru 2011 22:26
    matzas
    Poziom 2  

nie wiem niestety jak to sprawdzic.. głośniki są przymocowane na stałe.. i zabudowane... Jestem laikiem. Czy mógłbyś powiedzieć co masz na myśli pisząc o wzmacniaczu?

0
  • #4 01 Gru 2011 23:45
    telecaster1951
    Moderator Akustyka

Postaram się napisać tak, abyś zrozumiał.

matzas napisał:
    głośniki są przymocowane na stałe
    Jesteś pewien iż nie są przykręcone ? Z uwagi, iż są tylko dwa głośniki, nie sądzę aby były to głośniki radiowęzłowe. Chociaż nic wykluczyć nie można.
    matzas napisał:
    Czy mógłbyś powiedzieć co masz na myśli pisząc o wzmacniaczu?