Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nissan 300 zr 3000 twin turbo wypadanie zapłonu 32z

panam 03 Dec 2011 00:43 2239 12
  • #1
    panam
    Level 29  
    Jak w temacie , wypadanie zapłonu na lednej głowicy od strony kierowcy (anglia) Czy ktoś miałpodobny problem? Dodam że podmieniałem cewki, świece i nic się nie zmienia, auto kupione z aukcji, kompresja pomiędzy jedną a drugą stroną różnicz 1 bara, (moim zdaniem i tak jest za mała na obu stronach bo jest 8 i 9) jedna świeca ze złej strony mokra, ale to może być efektem złego wzmacniacza na cewki, pomijając to przeprowadziłem analizę spalin( są dwa wydechy osobne na stronę ) na tym złym wypadło fatalnie hc powyżej 5000 co 50 co2 dokładnie nie pamiętam . Na koniec dodam że ciśnienie oleju na desce na wolnych pokazuje 25 psi ,jak dodam gazu spada do 0. Tak naprawdę nie miałem czasu żeby dokładnie sprawdzić auto, ale może ktoś miał podobny problem. Jedyny błąd który wyświetlił komp to czyjnik stukowy( nie patrzyłem na parametry bo uczeń to sprawdzał). Pozdrawiam i czekam na jakieś odpowiedzi z góry dziękuję.
  • #2
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Ile dałes za tego zloma, 100f ? podaj konkrety, sklad spalin? sprawdz masowanie wtrysku? pozamieniaj wtryski.
  • #3
    panam
    Level 29  
    Nie podmieniałem wtrysków ale myślę że to nie jest konieczne, bo ewidentnie wina jest w spalaniu, no może chyba że wtrysk leje, ale wiesz jaka jest robota do wymiany wtrysków? Niepokoi mnie brak ciśnienia oleju i różnica w ciśnieniu sprężania,. Nigdy nie robiłem tego silnika dlatego pytam. co do ceny to 1200 ( silnik trocę przerobiony na trochę więcej jak 300 koników) . gubienie zapłonu jest ewidentne na 2 cylindrach , ale jeden nie odpala iskry tak jak powinien a drugi ,nie wiem który,( może za mało paliwa)
  • #4
    panam
    Level 29  
    Koledzy ,nikt z was nie bawił się takim wózkiem? Napiszcie coś. Zacząłem wyciągać kolektor ssący na który jest cztery i pół godziny.
  • #5
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    panam wrote:
    ale to może być efektem złego wzmacniacza na cewki

    Rozwiń nieco. Wszak to możliwa przyczyna wypadania zapłonów. I co z tym czujnikiem stukowym, może wiązka ugnita?
  • #6
    panam
    Level 29  
    Czujnik stukowy może się odezwać(według mnie )jak wypada zapłon. Ewidentnie na zimnym góbi na 2 z jednej głowicy( wyrażne pupanie w wydechu i brak dymu( porównując lewy i prawy wydech, brak spalania na jednej głowicy))/ . Wzmacniacz cewki według mnie nie działa poprawnie na jednym z nich bo iskra jest mniejsza, ale jest( to ten co ma mokrą świecę) ale po wyjęciu każdej cewki z tej głowicy, nie robi prawie żadnej różnicy, Niepokoi mnie ciśnienie oleju, może tu jest problem?
  • #7
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Wzmacniacz cewki nie działa poprawnie?

    Iskra jest? impuls ma wtryski jest? Jaka kompresja? Jaka analiza spalin?
  • #8
    panam
    Level 29  
    fuelinyourblood wrote:
    Jaka kompresja? Jaka analiza spalin?
    . napisałem powyżej, hc idzie na maksa, i co2, wyrażny brak spalania paliwa
  • Helpful post
    #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    panam
    Level 29  
    Chętnie skorzystam z serwisówki ze schematami.
    Proctor wrote:
    To akurat łatwo możesz wykluczyć, bo tylko zamienić kable prawej i lewej głowicy na wejściu i wyjściu.
    , tego akurat nie sprawdzę teraz bo jeden ze współpracowników pomyślał że zdejmie kolektor ssący i zamieni wtryski, ale niestety nie jest to możliwe,
    Proctor wrote:
    Jak coś mierzysz to wrzucaj konkretne wyniki
    , niestegty czasem nie mam czasu żeby zająć się tylko jednym autem od począdku do końca, bo przyjeżdzają inne klientów( jakieś 15 dziennie) ten samochód poszedł narazie na rampę boczną ale za wszystkie sugestie z góry dziękuję.
  • #11
    fuelinyourblood
    Level 35  
    fuelinyourblood napisał:
    Ile dałes za tego zloma, 100f ?
    Czemu służy ten polaczkowaty komentarz ? Za twoje kupił ? Ciesz się swoim złomem typu audiczka na kredyt, póki masz jeszcze robotę i z czego spłacać...

    Niewiem do czego pijesz panam? Auta aukcyjne maja na ogół niska cene i niska wartosc. Czasami poprostu nie warto w nie inwestowac.
  • #12
    panam
    Level 29  
    fuelinyourblood wrote:
    Niewiem do czego pijesz panam? Auta aukcyjne maja na ogół niska cene i niska wartosc. Czasami poprostu nie warto w nie inwestowac.
    fuelinyourblood to nie ja napisaem.
  • #13
    fuelinyourblood
    Level 35  
    panam wrote:
    fuelinyourblood wrote:
    Niewiem do czego pijesz panam? Auta aukcyjne maja na ogół niska cene i niska wartosc. Czasami poprostu nie warto w nie inwestowac.
    fuelinyourblood to nie ja napisaem.


    Strasznie przepraszam Panam.

    Pytanie było do proctor.