Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Piła do cięćia własnej roboty - schemat podłączenia?

DjPolska 03 Gru 2011 19:42 5365 7
  • #1 03 Gru 2011 19:42
    DjPolska
    Poziom 10  

Witam bardzo.
    Jestem tu pierwszy raz i liczę na wyrozumiałość jeśli źle wkleiłem temat.
    Dopadłem silnik od automatycznej pralki i zechciałem z niej zmontować piłę do drewna stołową.
    Silnik SIEMENS z którego idzie 6 kabli - 4 czarne + niebieski + urwany żółty
    Oto model silnika
    do tego idzie po drodze coś takiego
    Chcę to podłączyć normalnie do230V by działało.

Pomóżcie mi to podłączyć, bo jestem laikiem w 230V.
    Za to w 12V i 24V jestem dobry.

0 7
  • #3 03 Gru 2011 20:41
    DjPolska
    Poziom 10  

fuutro napisał:
    Nie jest to szczególnie problematyczne i najprawdopodobniej ten odnośnik Ci pomoże.

Dla Ciebie może i nie jest problematyczne ale dla mnie jest przez wzgląd na 4 czarne przewody. Żółty i niebieski wiem co to jest bo już rozgryzłem ale jak podpiąć kondensator i do którego z tych czarnych kabelków podłączyć coś by to pracowało. Zależy mi na obrotach silnika by to cięło dobrze drzewo. Nie chce spalić tego silnika bo to ostatni jaki posiadam. 3 poprzednie przez moją niewiedzę co do podłączenia spaliłem

0
  • #4 03 Gru 2011 21:29
    Piropl1
    Poziom 12  

silnik szczotkowy czy bez szczotkowy lub podaj typ pralki z której go wymontowałeś

0
  • #5 03 Gru 2011 21:36
    DjPolska
    Poziom 10  

rano zdobię zdjęcia. wydaje mi się, że bezszczotkowy a modelu pralki nie pamiętam ;(

1
  • #7 16 Gru 2011 22:28
    elektromechanik
    Poziom 27  

Kol. ten silnik nie nadaje się do takiego zastosowania ( moim zdaniem ale na upór niema lekarstwa ).