Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ROZWIĄZANE Pierwsza nawigacja - ciężka decyzja MIO, TomTom a może Lark?

m4xon 04 Gru 2011 13:29 12679 19
  • #1 04 Gru 2011 13:29
    m4xon
    Poziom 15  

Witam wszystkich,

Zakładam ten wątek, ponieważ jak w temacie, chciałbym kupić nawigację do auta. Jednak ilość dostępnych produktów przyprawia mnie o ból głowy. Nie znam się na tych urządzeniach, a do tej pory korzystałem wyłącznie z produktów Nokii w telefonie.

Przeglądając różne wątki na tym forum jak i na innych spotkałem się z wieloma różnymi opiniami na temat różnych produktów. Wiadomo, każdy ma inne priorytety. W wyborze nawigacji kieruje się ceną do ok. 350zł, dobrą czytelnością i łatwością w obsłudze mapy i żeby można było później w miarę bez problemów odblokować to urządzenie. Interesuje mnie głównie mapa Polski, ale jakby była dostępna Europy to się nie obrażę.

Pierwsze modele, na które zwróciłem uwagę to TomTom, a w szczególności modele XL i XXL, w których spodobała mi się mapa (korzystałem z AutoMapy i miałem czasami ze zrozumieniem tego oprogramowania). Na minus, że tylko jedną aktualizację gwarantuje producent, a także że nie ma wejścia na kartę SD.

Kolejne, które mnie zaciekawiły to produkty MIO z serii Spirit - 480, 485, 487 oraz ostatnio 670. Bardzo fajne produkty, wiele osób je poleca, fajnie że mają 2 letnią aktualizację jednak czytałem że nie można dodawać punktów pośrednich na trasie i nie ma możliwości wyboru tras alternatywnych (będę wdzięczny jakby ktoś mógłby się wypowiedzieć odnośnie tego).

Ostatnie to Larki, widzę, że wiele osób jest z nich zadowolonych, mimo że podobno się psują. Może ktoś mógłby polecić produkt z tej gamy, bo sam nie mogę niczego dobrać.

Będę wdzięczny za odpowiedź.
    Pozdrawiam